۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

جزئیات نشست ویژه دستمزد با معاون ربیعی/ آنالیز مزد صنایع دارویی ارایه شد

جزئیات نشست ویژه دستمزد با معاون ربیعی/ آنالیز مزد صنایع دارویی ارایه شد

رئیس کارگروه تخصصی مزد و بهره وری وزارت کار با اعلام ارایه سه راهکار برای بهبود وضعیت دستمزد کارگران شاغل در صنعت دارویی کشور، گفت: در نشستی با معاون روابط کار وزارت کار آنالیز صورت گرفته در این صنعت ارایه شد.

فرامرز توفیقی در گفتگو با مهر از برگزاری نشست ویژه با معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: در این نشست آنالیز قیمت و وضعیت دستمزد برای کارگران صنایع دارویی کشور ارایه شد.

رئیس کارگروه تخصصی مزد و بهره وری وزارت کار اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته، سه راهکار مشخص برای بهبود وضعیت دستمزد در صنایع دارویی ارایه شد که یک مورد آن، لزوم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و بازنگری این طرح در صنایع دارویی است.

وی ادامه داد: همچنین لازم است تا حقوق کارگران در این بخش به صورت هدفمند افزایش یابد و این افزایش باید در تمامی سطوح اتفاق بیافتد.

این مقام مسئول کارگری کشور افزود: از سویی با ایجاد کمیته بهبود مستمر وضعیت صنایع دارویی در صرفه جویی به ویژه صرفه جویی برق و گاز ارایه شد.

توفیقی از ریشه یابی عملکرد و تدوین جدولی برای بررسی وضعیت بهره وری کارگران شاغل در صنعت دارویی خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده می توان در جهت بهبود عملکرد وضعیت کارگران شاغل در این بخش ماهیانه تا 7 درصد مزد مبنا را به صورت پاداش پرداخت کرد که این موضوع منوط به این است که کارگران بتوانند نمره ارزشیابی لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به افزایش رضایتمندی کارگران شاغل در صنایع دارویی پس از طرح مباحث مربوط به مزد و بهره وری در این صنعت، بیان داشت: به زودی آنالیز قیمتی انجام شده در صنعت سیمان و صنایع غذایی کشور نیز ارایه خواهد شد.

رئیس کارگروه تخصصی مزد و بهره وری وزارت کار اظهار امیدواری کرد که این جلسات و بررسی های بتواند زمینه های عینی افزایش دستمزد نیروی کار شاغل در بخش‌های مختلف کشور را ارایه کند.

کد خبر 2364356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha