۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۷

پس از انسداد چند ساعته/

جاده بجنورد- جنگل گلستان بازگشایی شد

جاده بجنورد- جنگل گلستان بازگشایی شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بازگشایی محور بجنورد- جنگل گلستان خبر داد.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازگشایی محور بجنورد - جنگل گلستان و برقرار شدن تردد خودروها در این مسیر، اظهار کرد: این محور صبح شنبه در نزدیکی دوراهی دشت در محدوده چشمه خان به دلیل جاری شدن سیلاب و انتقال گل و لای به سطح جاده مسدود شده بود.

به گفته وی محور مزبور از سمت گلستان به بجنورد مسدود شده بود اما با تلاش عوامل راهداری و پاک سازی سطح جاده بعد از مدتی تردد خودروها بار دیگر به حالت عادی بازگشت.

بدیعی مقدم اضافه کرد: جاری شدن سیلاب در بالادست جاده و انتقال گل و لای به سطح جاده سبب شد تا به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار احتمالی مسیر مزبور تا پاک سازی کامل بر روی خودروهای عبوری مسدود شود.

وی تصریح کرد: با تلاش عوامل راهداری محور مزبور در مدت زمان اندکی بازگشایی شد تا خودروهایی که در این مسیر متوقف شده بودند؛ به تردد خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محور بجنورد- جنگل گلستان در غرب خراسان شمالی به علت دوطرفه بودن و عرض کم جاده، یکی از پرخطرترین جاده های کشور محسوب می شود و بسیاری عنوان جاده مرگ را برای این محور انتخاب کرده اند.

بنا به اعلام پلیس راه خراسان شمالی بیش از نیمی از تصادفات رانندگی منجر به فوت در محدوده استان در این محور به وقوع می پیوندد.

 

کد خبر 2364982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha