۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱

با نظر فدراسیون جودو/

مربی خراسان شمالی هدایت تیم ملی نوجوانان جودو کشور را عهده دار شد

مربی خراسان شمالی هدایت تیم ملی نوجوانان جودو کشور را عهده دار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: با نظر نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیمهای ملی جودو و کوراش، رضا مهنانی، مربی سازنده و پایه خراسان شمالی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، از انتخاب مربی سازنده و پایه خراسان شمالی به عنوان مربی تیم ملی جودو نوجوانان کشور خبر داد و افزود: رضا مهنانی با نظر نایب ریس فدراسیون جودو و کوراش و مدیر تیمهای ملی جودو و کوراش برای هدایت تیم ملی جودوی نوجوانان برگزیده شده است.

وی اضافه کرد: مهنانی که در سابقه خود حضور در تیم ارتشها و بزرگسالان کشور و همچنین قهرمانی با تیم میزان در لیگ برتر باشگاههای کشور را دارد از مربیان  کاربلد جودوی استان است که پیش از این توانسته دهها قهرمان را تحویل ورزش استان و کشور بدهد.

به گفته خسرویار جودوکارانی نظیر حقانی اولین مدال آور طلایی ایران در آسیا، مصطفی دلیریان قهرمان جودوی دانشجویان جهان و جوانان آسیا، بهزاد وحدانی قهرمان ارتشهای جهان و محمدی بریمانلو قهرمان نوجوانان آسیا و چندین عنوان دار دیگر جودو و کوراش جهان در رده های سنی جوانان و امید از شاگردان مهنانی بوده اند.

ریس هیات جودو استان انتخاب مهنانی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان را فرصت مناسبی برای ارتقای سطح جودو کشور در رده سنی نوجوانان دانست و اضافه کرد: امیدواریم این انتخاب بابی برای حضور سایر مربیان شایسته استان در تیم های ملی باشد و انگیزه جودوکاران جوان و نوجوان خراسانی را برای فعالیت در این رشته بالا ببرد.

به گفته خسرویار مهنانی در کنار سرمربی کره ای تیم ملی نوجوانان وظیفه هدایت این تیم تا مسابقات قهرمانی جهان در میامی آمریکا را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 2365410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha