۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

آیت‌الله صفایی بوشهری:

تعاونی‌ها بر اساس نگاه دانش بنیان با مدیریت استراتژیک طراحی شوند

تعاونی‌ها بر اساس نگاه دانش بنیان با مدیریت استراتژیک طراحی شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تعاونی‌ها بر اساس نگاه دانش بنیان با مدیریت استراتژیک طراحی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاونی های برتر استان بوشهر به نقش بسیار مهم تعاونی‌ها در توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: باید شرایط مناسب برای فعالیت تعاونی‌ها فراهم شود.

وی تشکیل و حمایت از تعاونی‌ها را به عنوان یکی از مهمترین رویکرد‌ها در عرصه اقتصاد بین‌الملل عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه باید با توجه به قانون اساسی و همچنین توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری حرکت شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر طراحی دانش‌بنیان تعاونی‌ها، اضافه کرد: برای موفقیت تعاونی‌ها باید به مدریت استراتژیک تعاونی‌ها توجه ویژه ای صورت بگیرد تا به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

لزوم ارائه تسهیلات بانکی مناسبت به تعاونی‌ها

آیت‌الله صفایی بوشهری به نقش بسیار مهم حرکت های مشارکتی در بخش اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد جهانی در بخش بازار و اقتصاد و همچنین تولید در قالب حرکت‌های مشارکتی به صورت فعالیت تعاونی‌ها شکل گرفته است.

وی با اشاره به نیاز تعاونی‌ها به دانش برای فعالیت و کارکرد مناسب، افزود: استفاده از دانش در فعالیت تعاونی‌ها باعث می شود تا شاهد مدیریت صحیح در بخش تولید و استفاده مناسب از سرمایه‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار رفع دغدغه‌های دریافت تسهیلات بانکی از سوی تعاونی‌ها شد و بیان داشت: برای توسعه تولید و اشتغال باید بانک‌ها نگاه جدیدی به تعاونی‌ها داشته باشند و بالی برای فعالیت مناسب تعاونی‌ها باشند.

کد خبر 2365830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha