۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷

کمی شوخی - کمی جدی؛

محصول طلاق بین کی‌روش و کفاشیان و ربطش به جدایی نادر از سیمین!

محصول طلاق بین کی‌روش و کفاشیان و ربطش به جدایی نادر از سیمین!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: اصطلاح بچه‌های طلاق را بارها شنیده‌ایم و با نمونه‌های عینی آن روبرو بوده‌ایم. آنها سرنوشت خوبی ندارند و پایان قصه‌هایشان تلخ و پردرد است. حالا تیم ملی ایران هم دارد می‌شود محصول طلاق کی‌روش و کفاشیان. آخر و عاقبتش را هم می‌شود از همین حالا پیش‌بینی کرد. جام ملت‌های آسیا شروع می‌شود و با یک دو سه ایران حذف می‌شود!

کی روش پیغام و پسغام می فرستد، کفاشیان نیز ایضا، تو گویی قرارداد قرار است در رسانه‌ها منعقد شود و نه در جلسات رو در رو. کی روش برخی بند ها را قبول ندارد، کفاشیان نیز بندهای قرارداد کی روش را قبول ندارد! کفاشیان لیوان را در دستش می گیرد، لیوان را دوباره از دستش می گیرند، کی روش را به یاد قرارداد ترکمنچای می اندازند بعد یک‌مرتبه و خودجوش ویزای کی روش تمام می شود و می رود و پیغام و پسغام ها تکرار می شود این‌بار از فاصله ای دورتر!

قصه شروع می شود. کفاشیان سعی می کند با دود علامت بدهد کی روش اما از علامتش چیزی نمی فهمد چون کفاشیان می گوید: می خواهم با کی روش قرارداد ببندم اما دلم راضی نیست!

کی روش چند متخصص زبان شناس و سیاست شناس می آورد تا بفهمد که منظور کفاشیان دقیقا چیست که هم  می خواهد با کی روش قرارداد ببندد و هم دلش نمی خواهد. متخصصان پس از مطالعه دقیق فرار می کنند و می گویند تاکنون چنین جمله عجیبی نشنیده‌اند!

کی روش می گوید امروز آخرین فرصت است و فردا که شد باز می گوید امروز آخرین فرصت است چرا که حرف مرد یکی است و کفاشیان سه روز بعد  می گوید احتمال قرارداد بستن با کی روش شده 97 درصد یعنی یک درصد کمتر از دیروز!

اعداد به حرف می آیند و دیوانه می شوند مردم هم آنقدر مثل بینندگان تنیس سرشان را به چپ و راست و میان پیغام و پسغام ها می چرخانند که آرتروز گردن می گیرند! اوضاع خوب نیست! دکتر ها به سراغ مردم بیچاره آرتروز گرفته می آیند اما امیدی به بهبودی نیست!

عادل فردوسی پور برای دهمین بار نظر سنجی می گذارد اعداد 64 به 36 درصد هنوز به سود کی روش هستند و از دید کفاشیان هنوز باید صبر کرد تا 51 به 49 به ضرر کی روش شود!.

ژاپن با آلمان بازی می کند، چین با برزیل، عربستان با فرانسه، کره جنوبی خودش را به آب و آتش می زند و با عراق و بحرین و کویت و هر تیمی که فوتبالش شبیه ایران است بازی می‌کند تا از ایران انتقام بگیرد، کی روش با دود علامت می دهد که تا پایان امروز فرصت می‌دهد و کفاشیان می گوید: احتمال ماندن کی روش 96 درصد است!

مردم آرتروز گرفته دچار آلزایمر هم می شوند. آنوقت سیمین از نادر می پرسد چرا برای مردم وقت می گذاری آنها که تو را نمی شناسند؟ نادر می گوید بله آنها من را به خاطر آلزایمر نمی‌شناسند اما من که آنها را می شناسم؟

همسرش می گوید یعنی تو همه این هفتاد میلیون نفر را می شناسی؟ فریاد می زند من؟ من کی گفتم؟ شما کی هستید؟ خانم اصلا به من محرم هستید؟ و سیمین  می فهمد که برای جدایی از نادر مدرک گیر آورده و از کی روش و کفاشیان بابت آلزایمر نادر تشکر می کند. کی روش متن تشکر را می خواند شاید آنجا پیغامی از کفاشیان بگیرد و پس از آنکه چیزی گیر نیاورد اعلام می کند که تا همین امروز صبر می کنم!

کفاشیان باز مصاحبه می کند: من کی روش را (می‌نخواهم)! دکترهای ادبیات جمع می‌شوند تا ببینند کلمه (می‌نخواهم) دقیقا یعنی چه؟ کفاشیان اعلام می کند که احتمال ماندن کی‌روش شد 95 درصد! در این میان جام ملتهای آسیا تمام می شود آنهم بدون ایران!

لیگ برتر پانزدهم هم به پایان می رسد و البته کفاشیان احتمال ماندن کی روش را 89 درصد عنوان می کند تا آلزایمر داران آرتروزی کارشان به فلج شدن برسد، عادل دوباره نظر سنجی می گذارد کی روش 49 درصد رای دارد، آلزایمر داران آرتروزی فلج شده دیگر او را کمتر  به یاد می آورند.

کفاشیان می خندد و لیوان را دوباره در دست می گیرد. آبی می نوشد و با فرکی یا کرانچار قرارداد می‌بندد و مردم به خاطر این حرکت برایش پیام تشکر می فرستند! کی روش دوباره متن پیام هفتاد میلیون نفر را می خواند شاید در میان آنها پیغامی از کفاشیان دریافت کند اتفاقا در یکی از پیغام ها کفاشیان برای کی روش نوشته: تو را می‌نخواهم!

و کی روش موهای خود را می کند و سر به بیابان می گذارد و آنجا تعدادی آدم آرتروزی آلزایمر گرفته فلج می بیند و تا آخر عمر کنار آنها روزگار می گذراند! تیم ملی هم می شود بچه طلاق! طلاق بین کی روش و کفاشیان.

کد خبر 2365848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha