۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند؛

تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر قطر به پیروزی رسید/ توقف ازبکستان برابر نپال

تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر قطر به پیروزی رسید/ توقف ازبکستان برابر نپال

تیم فوتبال نوجوانان ایران مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا را درحالی با پیروزی برابر قطر آغاز کرد که حریف قطری گل نخست بازی را به ثمر رسانده بود و در 17 دقیقه پایانی با یک بازیکن بیشتر به بازی ادامه می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا از ساعت 13:30 دقیقه امروز یکشنبه با برگزاری دو مسابقه از گروه‌های C و D آغاز شد که در گروه D تیم‌ نوجوانان ایران برابر قطر درحالی به پیروزی 3 بر 2 دست یافت که در 17 دقیقه پایانی مسابقه با 10 نفر به بازی ادامه می‌داد.

در این بازی که در ورزشگاه راجا مانگالا شهر بانکوک برگزار شد، رضا کریمی (21) و رضا شکاری (49 و 62) گل زدند و گل‌های قطر هم در دقایق 3 و 60 به ثمر رسید. ضمن اینکه نیما داغستانی مدافع تیم ایران در دقیقه 73 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. رضا کریمی و رضا شکاری هم بازیکنان اخطاری ایران در این بازی بودند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در این مسابقه برتری نسبی به تیم قطر داشت، هرچند خیلی زود و روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید اما بلافاصله به جریان بازی بازگشت و 15 دقیقه بعد، این گل را توسط رضا کریمی جبران کرد. قبل از این گل هم یکبار تیم ایران توسط وحید افتاری به گل رسید که داور خطای بازیکن ایران را روی دفاع قطر اعلام و آن گل را نپذیرفت.

در نیمه دوم تیم ایران خیلی زود به گل رسید اما آنهم توسط رضا شکاری ولی در ادامه اشتباهات متعدد در بخش دفاعی باعث شد قطری‌ها روی یک موقعیت ضد حمله، این گل را جبران کنند. هنوز شادی این تیم عربی به خاطر به ثمر رساندن گل دوم تمام نشده بود که شاگردان قنبرپور گل سوم را هم دوباره توسط شکاری و با یک ضربه سر به ثمر رساندند.

پس از این گل، هر دو تیم موقعیت‌هایی را برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 73 نیما داغستانی مدافع تیم ایران اخراج شد. این موضوع باعث برتری نسبی قطری‌ها شد اما آنها نتوانستند از این فرصت استفاده کرده تا در نهایت این بازی حساس و نفس‌گیر با برتری 3 بر 2 تیم ایران به پایان برسد.

در این بازی مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از فرید نجات پاشاکی، نیما داغستانی، علیرضا آقابراری، مهرداد پورابوالقاسم، وحید افتاری، (75- امیرحسین یحیی‌زاده)، رضا شکاری، رضا کریمی، نیما مختاری (84- محمد شمسی)، حسام سلطان‌پور (64- رضا دهقانی)، محمد سلطانی‌مهر و مهران درخشان‌مهر در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده است.

در دیگر بازی همزمان که از گروه C برگزار شد، ازبکستان برابر نپال به تساوی یک دست یافت. نپالی در مرحله مقدماتی عراق را حذف کرده بود و برابر قهرمان دوره گذشته آسیا توانست شکست را با تساوی عوض کند.

روز دوم از مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا امروز با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه C:

* کویت - کره‌شمالی، ساعت 17:30، ورزشگاه مانگ تانگ

گروه D:
* سوریه - عربستان، ساعت 16:30، ورزشگاه راجا مانگالا

 

کد خبر 2365872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha