۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۱۳

گروهک تکفیری داعش به دنبال تخریب مادی و معنوی اسلام است

گروهک تکفیری داعش به دنبال تخریب مادی و معنوی اسلام است

یک کارشناس حوزه مسجد با اشاره به تخریب 200 مسجد در نوار غزه طی حملات صهیونیستها گفت: گروهک تکفیری داعش به دنبال تخریب مادی و معنوی اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عاشقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تخریب مساجد توسط گروهک تکفیری داعش اظهار کرد: گروهک تکفیری داعش با توجه به وابستگی مستقیمی که به رژیم صهیونیستی و آمریکا دارد به دنبال تخریب مادی و معنوی اسلام است.

وی افزود: تخریب معنوی چهره اسلام از طریق ایجاد خشن نشان ندادن دین انجام می شود که داعشی ها با انجام حرکات وحشیانه در عراق و سوریه به دنبال نهادینه کردن این طرز تفکر هستند.

این کارشناس حوزه مسجد تخریب مادی مظاهر اسلامی را نیز از دیگر برنامه های استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: استکبار جهانی چشم دیدن مظاهر مادی اسلام مانند مساجد را هم ندارد و از کوچکترین فرصتی برای نابودی آنها استفاده می کند.

حجت الاسلام عاشقی ادامه داد: داعش به عنوان عامل اصلی استکبار جهانی در منطقه و اجراکننده اهداف رژیم صهیونیستی در دنیای اسلام با تخریب مساجد مظاهر مادی اسلام را نیز نابود می کند.

وی در خصوص تخریب 200 مسجد در نوار غزه طی حملات صهیونیستها هم گفت: صهیونیستهای جبار در یک مدت زمان محدود که به سرزمینهای اشغالی تجاوز کردند و هزار زن و کودک را به شهادت رساندند، تخریب مساجد را نیز در اولویت خود قرار دادند که این مسئله مایه شرمساری و نشان دهنده خباثت صهیونیستهاست.

این کارشناس حوزه مسجد ادامه داد: اسرائیل از پیشرفت مادی و معنوی اسلام متضرر می شود زیرا اسلام حقیقی با وجود رژیم غاصبی چون اسرائیل مخالف است.

حجت الاسلام عاشقی اتحاد مسلمانان را راه غلبه بر رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری وابسته ای مانند داعش دانست و تصریح کرد: وحدت در دنیای اسلام در شرایط امروز بیش از گذشته احساس می شود زیرا فتنه های استکبار جهانی از همه جهت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امام(ره) منادی وحدت در دنیای اسلام است بیان کرد: امام(ره) منادی وحدت در دنیای اسلام است زیرا راه مبارزه با دشمنان اسلام را وحدت جامعه اسلام معرفی کرد در شرایط فعلی نیز مقام معظم رهبری همین راه را ادامه می دهند و وحدت میان شیعه و سنی در برابر دشمنان را ضروری می دانند.

این کارشناس حوزه مسجد حمایت مالی قطر و عربستان از داعش را ننگین دانست و تصریخ کرد: قطر عربستان به شکل ننگینی از داعش حمایت می کنند اما مطمئن باشند این ماری که در آستین پرورش می دهند روزی به آن ها هم آسیب می زند.

حجت الاسلام عاشقی در پایان سخنانش تسلیح کرانه باختری را توصیه حکیمانه ای از مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری با توصیه ای حکیمانه تسلیح کرانه باختری را مهم دانستند و جامعه اسلامی هم باید با عمل به این توصیه به نابودی اسرائیل غاصب سرعت ببخشند.

کد خبر 2365891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha