۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۳

یزدانی:

سیاست‌های دولت حمایت از تولید رقابتی است

سیاست‌های دولت حمایت از تولید رقابتی است

اهواز - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مديریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست‌های دولت تدبیر و امید به سمت حمایت از تولید رقابتی در کشور است.

به گزالرش خبرنگار مهر، علی یزدانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: برای هر مسئولی در این نظام، استفاده از فرصت‌ها یک افتخار به شمار می‌رود و رئیس سابق سازمان تمام تلاش‌های خود را در این راستا انجام داده و این انتظار از مدیرکل جدید نیز می‌رود که این چنین باشد.

یزدانی بیان کرد: رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای همه شناخته شده و از افرار تحصیل کرده‌است که مدارج علمی خود را در معروفترین دانشگاه فنی ایران سپری و با داشتن سابقه حضور در تشکلات اسلامی، شخصی متعهد به نظام است به همین دلیل انتظار می‌رود در کار خود موفق عمل کند.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت و استانداری خوزستان از مدیر جدید تاکید کرد: می‌توان با یک همبستگی و همدلی، شاهد توسعه استان خوزستان باشیم.

معاون توسعه مديریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: استان خوزستان و مردم آن در سال‌های گذشته مقاومت‌های زیادی در تمام زمینه ها از خود نشان دادند که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی است.

وی گفت: در راستای تحقق برنامه‌های دولت در زمینه مقاومت اقتصادی در خوزستان، برنامه‌های بسیاری تدوین شده و مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان نیز وظایفی را بر عهده دارد که طبق سیاست‌های مندرج انتظار می‌رود گامی رو به جلو داشته باشند.

یزدانی ادامه داد: کشور ایران تنها از دشمنن خارجی رنج نمی برد و در داخل نیز با دشمنانی چون رکود، فساد اداری و اقتصادی نیز روبروست که به منظور مقابله با این دشمنان دولت تدبیر و امید، مسئولیت های خود را متوجه حمایت از تولید رقابتی کرده است.

معاون توسعه مديریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان آمار جهانی از وضعیت ایران در چند زمینه اقتصادی عنوان کرد: ایران در رتبه 152 از بین 182 کشور در فضای کسب و کار، رتبه 82 در شاخص رقابت پذیری و رتبه 101 در رونق اقتصادی قرار دارد. این در حالی است که وضعیت کشورهایی چون قطر، عربستان سعودی، ترکیه و مالزی بسیار بهتر و قابل قبول تر است. این آمار ها نشان می دهد که با همکاری و همیاری سه قوه و مردم وپ یاده کردن یک مدیریت جهانی در کشور، تازه می‌توان نیمی از راه را رفت و مقداری از نقص‌ها را بهبود بخشید.

یزدانی با غنی دانستن استان خوزستان در زمینه های صنعتی و مستعد بودن آن برای سرمایه‌گذاری‌های کلان تاکید کرد: با وجود سه اتاق بازرگانی در استان و وجود بازارچه های مرزی و بنادر متعدد، بی شک پتانسیل تجارت و توسعه بازرگانی درخوزستان باید بیش از این باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های امیرحسین نظری، نورالله حسن زاده مدیرکل سابق صنایع و معادن استان به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان منصوب شد.

کد خبر 2365915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha