۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

ترکیب تیم ملی کاراته تغییر نمی‌کند/ گنج‌زاده ستاره مسابقات بود

ترکیب تیم ملی کاراته تغییر نمی‌کند/ گنج‌زاده ستاره مسابقات بود

مربی تیم ملی کاراته با اشاره به عملکرد این تیم در مسابقات جهانی گفت: حضور در دو مرحله از لیگ جهانی جنبه تدارکاتی برای بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان داشت و ثمره آن نتایج درخورتوجه در اینچئون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته که آماده حضور در بازیهای آسیایی می شود طی دو هفته گذشته حضور در دو مرحله از رقابتهای لیگ جهانی را تجربه کرد که نتایج متفاوت کاراته کاها برخی نگرانی ها از کسب نتایج مطلوب روی تاتامی اینچئون را به دنبال داشت.
 
سید شهرام هروی مربی تیم ملی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در بازیهای تدارکاتی کسب نتیجه مدنظر است ولی هدف نیست. کادر فنی رقابتهای سطح بالای لیگ جهانی را با هدف شناخت نقاط ضعف و قوت ملی پوشان در نظر گرفت که تا حدود زیادی به اهداف خود دست پیدا کردیم.
 
وی ادامه داد: هم مسابقات ژاپن و هم رقابتهای ترکیه با حضور کاراته کاهای مطرح دنیا از سطح فنی بالایی برخوردار بود که نمایندگان کشورمان به طور جدی محک خوردند. این مسابقات را به صورت دقیق زیر نظر داشتیم و تک تک مبارزات نمایندگان کشورمان فیلمبردای شد که پس از بررسی این فیلم ها طراحی تمرین برای مدت زمان باقی مانده تا اعزام تیم انجام خواهد شد.
 
مربی تیم ملی در خصوص غیبت مهدیزاده و سمندر در مسابقات ترکیه گفت: این دو کاراته کا برای حضور در مسابقات ژاپن وزن کم کرده بودند، با توجه به اینکه این دو برای بازیهای آسیایی باید دوباره وزن کم کنند ، کم کردن دوباره وزن آن هم در فاصله زمانی کوتاه صلاح نبود. از سوی دیگر آسیب دیدگی جزیی نیز مزید بر علت شد تا از مبارزه مهدیزاده و سمندر در ترکیه ممانعت بعمل آوریم.
 
هروی در پاسخ به این سئوال که آیا نتایج ضعیف حسنی پور در دو تورنمنت گذشته باعث تغییر در نماینده اعزامی وزن 75- کیلوگرم خواهد شد يا خیر گفت: عنوان کردم که حضور در تورنمنت هایی از این دست برای کسب نتیجه نیست. به صراحت اعلام می کنم که تغییر در ترکیب تیم اعزامی به بازیهای آسیایی نخواهیم داشت و مطمئن هستم که حسنی پور هم در اینچون بهترین نتایج را کسب خواهد کرد. 
 
وی به مبارزات سجاد گنج زاده در ترکیه هم اشاره کرد و گفت: سجاد واقعا یک ستاره بود، او مبارزات بسیار سطح بالایی را به تصویر کشید و در دیدار پایانی با وجود جو سنگین سالن و داوری " انیس ارکان" قهرمان جهان و نفر اول رنکینگ جهانی را با اختلاف شکست داد. گنج‌زاده آنچنان پرقدرت ظاهر شد که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت و باعث غرور همه ایرانی های حاضر در سالن شد. 
 
این مربی تیم ملی در پایان گفت: اعضای تیم ملی امروز صبح به تهران رسیدند و بعد از چند روز استراحت اردوی تیم ملی تشکیل خواهد شد و برنامه های تمرینی با توجه به نتایج این دو تورنمنت برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت طراحی خواهد شد.
 
تیم ملی کاراته بعد از کسب عنوان سومی مسابقات کاراته وان ترکیه بامداد امروز دوشنبه به تهران بازگشت.
کد خبر 2366149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha