۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

«نهنگ عنبر» فیلمنامه جذابی دارد/ تصویر زندگی امروزی در «رخ دیوانه»

«نهنگ عنبر» فیلمنامه جذابی دارد/ تصویر زندگی امروزی در «رخ دیوانه»

فرشاد محمدی که با پایان فیلمبرداری «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی در تازه‌ترین فعالیت خود با سامان مقدم در پروژه «نهنگ عنبر» همکاری می کند، درباره این آثار توضیح داد.

فرشاد محمدی فیلمبردار سینمای ایران درباره همکاری با سامان مقدم در پروژه «نهنگ عنبر» به خبرنگار مهر گفت: بعد از پایان فیلمبرداری «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی بلافاصله پیشنهاد همکاری با سامان مقدم برای ساخت فیلم «نهنگ عنبر» را داشتم و قرار است طی سه هفته آینده این فیلم سینمایی کلید بخورد.

وی درباره فیلمنامه «نهنگ عنبر» توضیح داد: طبیعتا نمی‌توانم درباره جزئیات فیلمنامه صحبت کنم، اما آنچه مسلم است با فیلمنامه جذابی روبه‌رو هستیم و با نوع نگاهی که مقدم به مقوله داستان و تصویر دارد پیش بینی می کنم فیلم خوبی از آب در آید و مورد استقبال مخاطب قرار گیرد.

محمدی همچنین درباره فیلمبرداری «رخ دیوانه» گفت: «رخ دیوانه» اثری جذاب است و فضای خوبی از زندگی امروز را تصویر می کرد و از جمله کارهای خوب سینمای امسال خواهد بود. فیلمنامه این فیلم سینمایی ویژگی های منحصربه فردی داشت.

فیلمبردار «کلاشینکف» در پایان بیان کرد: ابوالحسن داودی سلایق خاص خودش را در کارگردانی دارد و به تبع من هم تابع سلایق او بودم البته در برخی لحظات فیلم نظرات متفاوتی از کارگردان داشتم ولی به هر حال داودی کارگردان خوش‌فکری است و قطعا می داند که چه کاری بهتر است.

کد خبر 2366236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha