۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۵

موسوی:

همه بخشداران استان بوشهر از نیروهای جوان انتخاب می‌شوند

همه بخشداران استان بوشهر از نیروهای جوان انتخاب می‌شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: همه بخشداران استان بوشهر از نیروهای جوان انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه معاون فرماندار گناوه و بخشدار ریگ اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف دولت ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه است که بحمدالله شاهد آرامش خوبی هستیم و امیدواریم شاهد بهبود این وضع باشیم.

سید اسماعیل موسوی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت، تاکید کرد: استفاده مناسب از جوانان در بخش‌های مدیریتی یکی از رویکردهای دولت است که در استان بوشهر نیز این مهم را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم از توانمندی‌های جوانان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دولت‌ تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده‌ها داشته است و کاهش نرخ تورم از 45 درصد به 25 درصد یکی از اقدامات دولت در این راستا بوده است که تا پایان سال باز هم شاهد کاهش نرخ تورم خواهیم بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اضافه کرد: در بخش سلامت نیز دولت گام‌های مهمی را برداشته است و کاهش میزان هزینه‌های دریافتی از بیماران در بیمارستان‌ها رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

وی افزود: دولت به منظور توسعه روابط با دنیا نیز قدم‌های بلندی را برداشته است و با حمایت‌های مقام معظم رهبری مستحکم‌تر از گذشته در این راه حرکت می‌کند.

موسوی تصریح کرد: استفاده از کارمندان وزارت کشور در انتخاب و انتصاب فرمانداران و بخشداران جدید یکی از الزامات وزارت کشور است که ما نیز در استان بر این مبنا اقدام می‌کنیم و استاندار بوشهر نیز بر لزوم استفاده از نیروهای جوان تاکید دارند که ما در این زمینه انتخاب‌ها را اینگونه صورت داده‌ایم.

رفع مشکلات موج شکن، خور و انحراف رود شور بندر ریگ

فرماندار شهرستان گناوه نیز در این آئین با تقدیر از تلاش های معاون سابق فرمانداری و همچنین بخشدار سابق بندرریگ، اظهار داشت: آقای شیرافکن بخشدار جدید ریگ نیز از نیوهای جوان و توانمند هستند که می تواند زمینه توسعه هر چه بیشتر این بخش را فراهم سازند.

عبدالنبی یوسفی ادامه داد: تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور کاهش و رفع مشکلات شهرستان گناوه داشته‌ایم و در دیدار با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری نیز خواستار رفع این مشکلات شدیم.

وی طرح مشکلات موج شکن، خور، انحراف رود شور بندر ریگ در این نشست، اضافه کرد: معاون رئیس جمهور نیز وعده این مشکلات را به ما دادند و دستوراتی را در این زمینه صادر کردند.

فرماندار شهرستان گناوه به برخی از خدمات دولت اشاره کرد و افزود: ایجاد و حفظ ثبات، امنیت و آرامش داخلی، کاهش چشمگیر تورم و خروج از رکود، توسعه و بهبود شاخص‌های سلامت بخشی از این اقدامات بوده است.

توسعه بخش گردشگری بندرریگ را در برنامه داریم

بخشدار جدید بندر ریگ نیز در این آئین اظهار داشت: ارتباط مستقیم با مردم برای آشنایی با مشکلات و نیازهای انها را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

مسعود شیرافکن از تلاش برای توسعه مشارکت‌های مردم برای بهبود وضعیت موجود خبر داد و بیان داشت: توسعه بخش‌ گردشگری بندر ریگ را در برنامه داریم و برای جذب سرمایه‌گذاری در این بخش تلاش می‌کنیم.

حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ نیز در این آئین اظهار داشت: بندر ریگ دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است ولی تاکنون به جایگاه واقعی خود دست نیافته است و امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

لازم به ذکر است که در این آئین، فتح الله نوروزی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه و مسعود شیرافکن به عنوان بخشدار جدید بندرریگ معرفی شدند و از ضرغام مردانی و مصطفی بازیاری تقدیر شد.

همچنین هادی برمکی و حجت‌الله مرادی نیز به عنوان مشاوران جوان فرماندارگناوه معرفی شدند.
 

کد خبر 2366719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha