۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۳۴

بهرام افشارزاده مطرح کرد؛

در تقسیم پاداش بازیکنان دخالتی ندارم/ برکناری رحیمی ضربه به پیکره ورزش است

در تقسیم پاداش بازیکنان دخالتی ندارم/ برکناری رحیمی ضربه به پیکره ورزش است

مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه بازی پیشکسوتان این تیم و هنرمندان گفت: مبلغ 25 میلیون تومان را بعد از هر برد در اختیار سرمربی و سرپرست تیم می گذارم و تقسیم کردن این مبلغ به عهده آنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دوستانه امروز پیشکسوتان فوتبال استقلال و هنرمندان با نتیجه 6 بر 4 به نفع آبی پوشان به پایان رسید. در پایان این مصاف که به مناسبت تجلیل از غلامحسین مظلومی در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شده بود بهرام افشارزاده به جمع خبرنگاران آمد و گفت: امروز کار بسیار خوبی انجام پذیرفت.

وی افزود: اینکه مرد بزرگی در بیمارستان با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، وظیفه باشگاه استقلال است تا از پیشکسوت خود حمایت کند. از این رو علاوه بر برگزاری این دست از بازی‌ها ما مرتب به غلامحسین مظلومی سرکشی می‌کنیم. امیدوارم که این دوستی ها در فوتبال ادامه داشته باشد و شاهد کدورت‌ها نباشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی پیرامون ناراحتی بازیکنان تیمش از تقسیم پاداش‌ها، تصریح کرد: ما به عنوان پاداش مبلغ 25 میلیون تومان را در اختیار سرپرست تیم قرار می‌دهیم و تقسیم این مبلغ به عهده ماجدی و قلعه‌نویی است. بنده هیچ دخالتی در این امر ندارم اما این رقم برای فوتبالیست‌های ما بسیار ناچیز است.

در ادامه افشارزاده با حمایت قاطع از همتای خود در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: علیرضا رحیمی یکی از اسوه‌های ورزش ما به حساب می‌آید. او 12 سال در ورزش اصفهان مدیریت کرده و کارنامه‌اش مشخص است. اگر باشگاه پرسپولیس به هر نحوی او را از دست بدهد، قطعا ورزش ما از این حیث صدمه می‌بیند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد غیبت مقداد نجف‌نژاد در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال، یادآور شد: هیچ مشکلی بین نجف‌نژاد و هیات مدیره وجود ندارد. تنها کثرت کارهای ایشان در مجلس موجب شده، کمتر در جلسات هیات مدیره حضور داشته باشد. نجف‌نژاد تقریبا تنها 4 یا 5 بار در جلسات ما حضور داشته و امیدواریم با کم شدن کارهایش در مجلس، بیشتر به ما سر بزند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در جواب خبرنگاری که دلیل دست ندادن روشن و قلعه‌نویی را پرسیده بود، تاکید کرد: من متوجه این امر و رو به رو نشدن این دو عزیز نشدم. اما قبل از بازی با حسن روشن صحبت کردم و خواستم ایشان کدورت های قدیمی را فراموش کنند.

وی در پایان در مورد آشتی کنان آتیلا حجازی و قلعه‌نویی گفت: از آتیلا دعوت کردیم تا فردا سه‌شنبه به باشگاه استقلال بیاید تا با هم نشستی را داشته باشیم.

 

 

کد خبر 2366723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha