۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان؛

برتری ارزشمند افضلی و برد اسماعیل‌پور و محمدی

برتری ارزشمند افضلی و برد اسماعیل‌پور و محمدی

کشتی‌گیران 61، 65 و 74 کیلوگرم ایران، مسابقات خود در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را پیروزی آغاز کردند که در این بین رضا افضلی در نخستین کشتی خود، نفر سوم جهان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند ازبکستان، در ادامه رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، صبح امروز سه‌شنبه و در وزن 61 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد. اسماعیل‌پور در دور بعد به مصاف نیام انخسایخان از مغولستان نفر سوم آسيا می‌رود.

همچنین امروز و در وزن 65 کیلوگرم سیداحمد محمدی در دور اول برابر ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و در دور دوم به مصاف گئورگی بوچور از رومانی می‌رود.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در یک کشتی برتر توانست گابور هاتوش از مجارستان نفر سوم جهان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد. وی در دوم دوم برابر اشرف علی‌اف از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان قرار می‌گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم هم که رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد، در دور دوم با ماگومد موسی‌ف از قرقیزستان که قهرمان آسيا است، روبرو می‌شود.

کد خبر 2366905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha