۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳

هرایر مگوییان:

خوشحالم در تیم ملی ارمنستان بازی کردم/ بازی استقلال را دنبال کردم

خوشحالم در تیم ملی ارمنستان بازی کردم/ بازی استقلال را دنبال کردم

مدافع ارمنستانی استقلال که در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشت تاکید کرد از اینکه در ترکیب

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هرایر مگوییان در خصوص حضورش در تیم ملی ارمنستان و انجام دو بازی با پیراهن این تیم گفت: در دو روز فیفا دو بازی داشتیم که یکی از آنها دوستانه بود و دیگری یک بازی رسمی. بسیار خوشحالم که جایگاه خودم در تیم ملی کشورم را حفظ کردم و توانستم در این بازی‌ها به میدان بروم.

مدافع ملی‌پوش استقلال درباره شرایط بازی با دانمارک بیان کرد: با دانمارک بازی سختی داشتیم. ما اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و تا دقایق پایانی از این تیم جلو بودیم اما در دقایق آخر با دریافت دو گل بازی که در آن برنده بودیم را باختیم. ما در سطح بالایی بازی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در دقایق پایانی تمام برنامه‌های‌مان از بین رفت.

وی ادامه داد: خیلی حیف شد که نتوانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را نگه داریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی حسرت این امتیاز از دست رفته را نخوریم.

مگویان درباره شانس حضور تیمش در یورو 2016 فرانسه اظهار کرد: ما گروه بسیار سختی داریم و تیم‌های مدعی در این گروه زیاد است. البته با شکست پرتغال این گروه بسیار پیچیده شد اما ما به صعود امیدوار تر شدیم. این دوره تیم های بیشتری از هر گروه صعود می کنند و ما می خواهیم به فرانسه برویم.

مگوییان که در اردوی ارمنستان نیز نتایج و بازی استقلال را دنبال کرده بود در باره این بازی عنوان کرد: استقلال بازی خوبی برابر حریفش انجام داد و توانست یک بازی سخت خارج از خانه را پیروز شود. دوست داشتم در ایران می‌بودم و به تیم کمک می‌کردم اما از اینکه توانستیم این بازی را ببریم بسیار خوشحال شدم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم به استقلال کمک کنم تا نتایج خوبی بگیرد.

کد خبر 2367328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha