۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۰۲

ظهر امروز/

بی احتیاطی راننده پژو چشمان شش انسان را بر روی دنیا بست

بی احتیاطی راننده پژو چشمان شش انسان را بر روی دنیا  بست

زاهدان-خبرگزاری مهر: بی احتیاطی راننده یک دستگاه خودروی سواری در محورهای ارتباطی جنوبی سیستان و بلوچستان منجر به مرگ شش انسان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت 14.30 دقیقه ظهر سه شنبه یک دستگاه خودروی سواری پژو مدل 405 با یک دستگاه تریلی مدل اسکانیا  در جنوب سیستان و بلوچستان برخورد کرد که به دلیل شدت تصادم تمامی 6 سرنشین این خودرو در سر صحنه جان خود را از دست دادند.

 فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با تایید این خبر اظهار داشت: این تصادف دلخراش در کیلومتر 95 محور ایرانشهر-سرباز و در جنوب  استان اتفاق افتاد.

سرهنگ محمد رضا کورسی در گفتگو با مهرعلت این سانحه را انحراف به چپ خودروی سواری پژو 405 عنوان کرد و افزود: متاسفانه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و شدت برخورد با یک دستگاه تریلی این خودرو دچار حریق شد.

وی افزود: با وجود حضور به موقع نیروهای امدادی اما به دلیل شدت جراحات وارده راننده  خودرو 405 و 5 سرنشین دیگر آن در سر صحنه جان باختند.

وی اظهار داشت: در طی 72 ساعت گذشته متاسفانه بر اثر بی احتیاطی رانندگان به ویژه عدم رعایت سرعت مطمئنه 17 تن از هموطنان ما تا کنون در محور های جنوبی این استان کشته و مجروح شدند.

کد خبر 2367408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha