۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۰۵

محمدی در گفتگو با مهر:

برای کسب تجربه به میدان نیامده بودم/ به حرف منتقدان کاری ندارم

برای کسب تجربه به میدان نیامده بودم/ به حرف منتقدان کاری ندارم

کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم ایران بعد از کسب مدال نقره مسابقات جهانی گفت: در فینال انتظار شکست نداشتم و به رغم کم تجربگی، فقط به مدال طلا فکر می‌کردم.

سیداحمد محمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، درباره ناکامی‌اش در دیدار فینال و کسب مدال نقره مسابقات جهانی اظهار کرد: حریفان من از کشتی گیران خوب و با تجربه دنیا بودند که برای کسب مدال به میدان آمده بودند ولی من هم توانستم تا مرحله فینال خوب پیش بروم.

وی افزود: 65 کیلوگرم وزنی بود که هیچکس نمی‌توانست آنرا پیش بینی کند. هیچکس نمی‌توانست از قبل در نظر بگیرد که کدام کشتی گیران به فینال می‌رسند.

کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم ایران در ادامه یادآور شد: با این حال من از کشتی‌های خودم راضی نیستم و باید در آینده نقاط ضعفم را برطرف کنم. من برای کسب مدال طلا روی تشک رفتم ولی خوشحالم که با مدال نقره به ایران بر می‌گردم. البته باید بگویم در فینال هم انتظار شکست نداشتم و به رغم کم تجربگی فقط به مدال طلا فکر می‌کردم.

محمدی در واکنش به انتقاداتی که از وی درباره افت و خیز در گرفتن امتیاز می‌شود، تصریح کرد: من اگر امتیازات زیادی از دست بدهم می‌توانم آنرا جبران کنم. از این بابت ناراحت نیستم. از صحبت منتقدان ناراحت نیستم و سعی می‌کنم تمرکزم را معطوف به تمریناتم کنم.

وی در پایان درباره رقابتش با سایر کشتی گیران وزن 65 کیلوگرم گفت: ما همگی با هم دوست و رفیق هستیم. حتی قبل از آنکه امروز روی تشک بروم بعضی از دوستان و مدعیان این وزن با من تماس گرفته و برایم آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 2367465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha