۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

دلایل جدایی کرانچار و غیبت در هیات مدیره/ فرکی در تیم ظرفیت قهرمانی را می‌بیند

دلایل جدایی کرانچار و غیبت در هیات مدیره/ فرکی در تیم ظرفیت قهرمانی را می‌بیند

اصفهان – خبرگزاری مهر: عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: بدون شک خود کرانچار مایل به جدایی از سپاهان بود زیرا او بدون دلیل در جلسه هیات مدیره شرکت نکرد.

حسین کفعمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی تیم سپاهان اظهار داد: وقتی که زلاتکو کرانچار خداحافظی می‌کند و اعلام می‌کند که قادر به همکاری نیست، ما طبیعتا باید یک نفر را انتخاب کنیم و بهترین گزینه مد نظر ما در شرایط کنونی، آقای فرکی با سابقه درخشان در تیم ملی، تیم نفت و فولاد خوزستان بود.

وی افزود: فرکی علاقمندی خود به تیم سپاهان را اعلام کرد و برای این مسئله اعلام آمادگی کرد و دلیل آنکه وی را انتخاب کردیم، این مسئله بود.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره زمان اندک مذاکره با فرکی و اینکه آیا او فرصت کرد برنامه‌های خود را در اختیار تیم قرار دهد گفت: ما صبح با او صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم و به جمع‌بندی رسیدیم و در کمتر از 12 ساعت، این اتفاق صورت گرفت و ان شالله فرکی در کنار تیم می‌آید و قرار است برنامه خود را به ما بدهند و کار کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا فرکی قولی برای قهرمانی سپاهان داده یا خیر گفت: تیم ما ظرفیت قهرمانی دارد و به نظر او تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد؛ فرکی شناخت خوبی از تیم دارد و او بازیکنان را به خوبی می‌شناسد زیرا بازیکنان کوچکی در تیم ما نیستند و همه اینها بازیکنانی هستند که شناخته شده هستند.

کفعمی ادامه داد: پریرا از بازیکنان قدیمی او به شمار می‌آید و غفوری نیز در نفت بازیکن او بوده و او این بازیکنان را می‌شناسد و بدون شک او ما را در بین تیم‌های اول قرار می‌دهد.

وی پیرامون دلایل جدایی یک باره زلاتکو کرانچار از تیم سپاهان گفت: صد درصد او خودش خواست که از تیم سپاهان جدا شود؛ او از شرکت در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان خودداری کرد و دلیلی برای ما عنوان نکرد و بهتر است در این باره از خود کرانچار بپرسید زیرا من از این مسئله اطلاعی ندارم.

عضو هیات مدیره سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره شایعه اختلاف کرانچار و رسول خوروش و اینکه این مساله دلیل جدایی وی بوده، گفت: همانطور که می‌گویید، اختلاف کرانچار با خوروش شایعه بوده و اینکه می‌گویند او به خاطر مشکل با خوروش از تیم جدا شد، صحت ندارد.

 

کد خبر 2367482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha