۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۵۳

علیرضا منصوریان:

می‌خواهیم بار دیگر لیگ را سورپرایز کنیم/ من در مکتب استقلال بزرگ شدم

می‌خواهیم بار دیگر لیگ را سورپرایز کنیم/ من در مکتب استقلال بزرگ شدم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به دیدار این تیم برابر استقلال بیان کرد: ما از شرایط این تیم کاملا با خبر هستیم و اگر اشتباه فردی نداشته باشیم می‌توانیم مثل دیدار با سپاهان بار دیگر لیگ را سورپرایز کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر استقلال بیان کرد: تقدیر این است که من فردا مقابل تیمی قرار گیرم که از کودکی آن را دوست داشتم. من در مکتب استقلال بزرگ شدم. وقتی مردم به تیمی علاقه دارند این نشان می‌دهد آن تیم سالم و پاک است. ما امانتدار این لباسی هستیم که بر تن داریم.

وی در خصوص حضورش در تیم نفت بیان کرد: من خودم را مدیون باشگاه نفت می‌دانم چرا که در آرامش کامل کار می‌کنم. اصول حرفه‌ای در این تیم کاملا رعایت می‌شود و ما باید همانقدر که آرامش داریم تلاش کنیم تا تیم به موفقیت برسد. فردا مقابل تیمی قرار می‌گیریم که امسال بهترین شروع را در لیگ داشته است. اگر مقابل استقلال اشتباه کنیم به مشکل بر می‌خوریم. برای بازی فردا آنها را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که چه زمانی خطرناک هستند و چه زمانی از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: ما در سه بازی اخیر خود در دقایق 85 تا 90 برد را با تساوی عوض کردیم و باید در این بازی آنقدر بدون اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم مقابل آنها موفق باشیم. بازیکنان من جوان و بزرگ هستند و مقابل بازیکنان بزرگ و باتجربه قرار می‌گیرند. ما اگر اشتباه فردی انجام ندهیم مثل بازی با سپاهان لیگ را سورپرایز می‌کنیم.

منصوریان در خصوص محرومان و مصدومان این تیم گفت: گروه پزشکی ما زحمت کشیدند تا مصدوم نداشته باشیم. غلامرضا رضایی و علی عزتی هم به جمع ما اضافه شده‌اند. تنها بازیکنی که مصدوم است سعید لطفی بوده که نمی‌تواند ما را همراهی کند.

وی همچنین در خصوص تیم ملی گفت: در آخرین جلسه‌ای که من برای تیم ملی صحبت کردم بک نامه به باشگاه آمد که دیگر غیر از باشگاه خودمان حرف نزنیم. ولی باید بگویم که زمان را از دست داده‌ایم. برای تیم امید هم زمان را از دست داده‌ایم. 40 سال است که تیم امید ما موفق عمل نکرده است. در جام جهانی فقط یک درصد شانس صعود داشتیم ولی در جام ملت‌های آسیا می توانیم مدعی قهرمانی باشیم. امیدوارم که مسئولان کشمکش‌ها را کنار بگذارند و به تیم ملی فکر کنند. هر روز که تمرین نکنیم انگار یک ماه را از دست داده‌ایم.

کد خبر 2367908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha