۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۵۸

بهروز منتقمی:

هنوز مدیرعاملی را قبول نکرده‌ام/ حکم برکناری دایی را امضا می‌کنم

هنوز مدیرعاملی را قبول نکرده‌ام/ حکم برکناری دایی را امضا می‌کنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه هیات مدیره این تیم گفت: امروز حکم سرپرستی بنده از سوی هیات مدیره ابلاغ شد، اما هنوز حکمی به عنوان مدیرعاملی این باشگاه صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز منتقمی پس از پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: امروز از سوی رئیس هیات مدیره باشگاه با بنده تماس گرفتند و رفتند تا در جلسه باشگاه شرکت کنند.

وی همچنین افزود: هیات مدیره پرسپولیس امروز حکم سرپرستی موقت صادر کرد، اما این به معنای حضور من به عنوان مدیرعامل باشگاه نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در مورد پیشنهاد مدیرعاملی باید فکر کنم و هنوز خودم هم نمی دانم پاسخم به این پینشهاد چیست.

منتقمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات پرسپولیس را مفید می‌داند یا نه؟، خاطرنشان کرد: جواب این پرسش تنها در آینده مشخص می شود از الان نمی توان در مورد موثر بودن یا بی فایده بودن این تغییرات صحبت کرد.

وی در ادامه در مورد مشکل حمید درخشان که بخاطر حکم سازمان لیگ برتر و تخلف پرسپولیس در سقف بودجه نمی‌تواند قراردادش را ثبت کند، گفت: من در جریان این مشکل نیستم، اما فردا به سازمان لیگ می‌روم تا در این مورد تعاملی را با مسئولان این سازمان داشته باشم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه دایی گفته است تا حکم اخراجش را نزدند در تمرینات شرکت می‌کند، افزود: امروز قرار است سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه حکم برکناری علی دایی را رسما به من بدهد و من هم به عنوان سرپرست باشگاه ین حکم را امضا خواهم کرد.

کد خبر 2368147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha