۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۰۹

حواشی دیدار استقلال - نفت؛

اشک‌های منصوریان و بازگشت مجید صالح!/ حرکت جالب قلعه‌نویی

اشک‌های منصوریان و بازگشت مجید صالح!/ حرکت جالب قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران قبل از شروع بازی با استقلال و هنگام ورود به زمین چمن به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و در حالیکه اشک در چشمانش جمع شده بود، با پرتاب گل به هواداران استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و نفت تهران از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18:45 در ورزشگاه تختی آغاز شد که حواشی ابتدای این مسابقه را در زیر می‌‎خوانید:

* علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران به شدت از سوی هواداران تشویق شد. همین مساله باعث شد وی لحظاتی اشک بریزد و با پرتاب گل به احساسات تماشاگران استقلال واکنش نشان داد.

* منصوریان با یک دسته گل به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و پس از خوش و بش با او، امیر قلعه‌نویی دست کاپیتان پیشین استقلال را گرفت و او را به سمت هواداران برد تا مورد تشویق قرار بگیرد.

* شاهرخ بیانی، ایمان عالمی، ستار همدانی، دکتر امین نوروزی، رضا رجبی و تنی چند از مسئولان تیم نفت تهران در جایگاه حضور داشتند. همچنین مجید صالح مربی پیشین استقلال که مدتی از ورزشگاه‌ها دور بود، امروز در ورزشگاه تختی حضور یافت.

* آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی به سمت نیمکت نفت تهران رفته و با علیرضا منصوریان خوش و بش کردند. ایمان مبعلی، هافبک نفت تهران به نیمکت استقلال رفت و به گرمی قلعه‌نویی را در آغوش کشید.

* هافبک ارمنی و شماره 8 استقلال پس از دیدن غلامرضا رضایی بازیکن تیم نفت چند لحظه‌ای با او گفتگو کرد و پس از بوسیدن صورت وی، به زمین چمن بازگشت.

* هواداران استقلال که انتظار خوردن گل در ثانیه 45 بازی را نداشتند، چند لحظه ای سکوت کرده و سپس شروع به تشویق تیم خود کردند.

* امیر قلعه‌نویی که در ابتدای بازی با کت و شلوار در کنار زمین ایستاده بود پس از اینکه در ثانیه های آغازین بازی تیمش گل اول را خورد، کت خود را از تنش درآورد و در کنار زمین توصیه های فنی را به بازیکنانش گوشزد کرد.

* در دقیقه 17 آندرانیک تیموریان به سمت داور مسابقه آمد و به او گفت مربی دروازه‌بان‌های نفت به پشت دروازه رفته و نکاتی را دروازه‌بان این تیم می‌گوید که داور بلافاصله به سمت این مربی رفت و او را از زمین مسابقه بیرون کرد.

 

 

 

کد خبر 2368585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha