۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۵۳

سالاری:

طرح‌های صنعتی انرژی‌بر در استان بوشهر اجرا شود/ لزوم توسعه تجارت دریایی

طرح‌های صنعتی انرژی‌بر در استان بوشهر اجرا شود/ لزوم توسعه تجارت دریایی

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: طرح‌های صنعتی انرژی‌بر در استان بوشهر اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که باید به منظور توسعه و پیشرفت استان از این ظرفیت‌ها به صورت ویژه‌ای استفاده شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر در بعد ملی نیز دارای ظرفیت‌های خوب و مناسبی است که برنامه‌ریزی برای استفاده از این ظرفیت‌ها مربوط به استان نمی شود و در وزارتخانه‌ها صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: حمایت از طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی در حوزه استان بوشهر باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد و باید به صورت دقیق و کارشناسی برای این مهم برنامه‌ریزی و تلاش شود.

تدوین سند آمایش سرزمینی بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه متوازن استان بوشهر در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: در استان بوشهر به به طرح‌های حمل و نقل تجارت دریایی، طرح‌های صنعتی انرژی‌بر، ترانزیت کالا و توسعه صادرات به خوبی توجه شود.

سالاری به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اشاره کرد و افزود: مناطق ساحلی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر در بخش گردشگری است که می‌تواند محل مناسبی برای توسعه سرمایه‌گذاری باشد.

وی خواستار تدوین سند آمایش سرزمینی بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر شد و گفت: دو کتابچه قانون بودجه و استفاده از تسهیلات توسعه سرمایه گذاری تدوین شده که استفاده از قانون بودجه برای مدیران استان بوشهر و همچنین استفاده از تسهیلات ویژه کارآفرینان و سرمایه گذاران تشریح شده است.

کد خبر 2368629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha