۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۲۷

عوض‌پور:

سند آمایش سرزمین استان بوشهر تدوین می‌شود/ اجرای 38 چمن مصنوعی در روستاها

سند آمایش سرزمین استان بوشهر تدوین می‌شود/ اجرای 38 چمن مصنوعی در روستاها

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: سند آمایش سرزمین استان بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عوض‌پور عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان بوشهری برای توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دستور کار است و با راهکارهای مناسبی در این زمینه حرکت می‌کنیم.

وی از تدوین سند آمایش سرزمین استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: پایه‌های سند آمایش سرزمینی تدوین شده است که در این سند راهبرهای مناسب برای توسعه استان بوشهر مطرح شده است.

لزوم تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ملی

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر اعتبارات ملی در حوزه عمرانی کشور را 45هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: همه مسئولان و مدیران استان باید برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

وی با اشاره به تصویب پنج هزار میلیارد تومان اعتبارات استان‌ها در سطح ملی، خاطرنشان ساخت: کتابچه‌ای به منظور استفاده مدیران از اعتبارات ملی تدوین شده است و راهکارهای مناسبی در این کتابچه ارائه شده است.

عوض‌پور خواستار تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ملی در ردیف‌های متفرقه شد و بیان داشت: 40 هزار میلیارد تومان از اعتبارات کشور در ردیف‌های متفرقه است.

اجرای زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: طرح‌های زیر50 درصد پیشرفت فیزیکی که صرفه اقتصادی برای سرمایه گذار داشته باشد، به بخش خصوصی واگذار خواهند شد تا تکمیل شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر به طرح اجرای زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت اشاره کرد و گفت: در استان بوشهر 38 روستا مشمول این طرح خواهند شد که این طرح‌ها تا دهه فجر تکمیل و افتتاح می شوند.

کد خبر 2368633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha