۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۰۴

هفته سوم لالیگا؛

تردیدهای آنچلوتی در دیدار انتقامی برابر اتلتیکو

تردیدهای آنچلوتی در دیدار انتقامی برابر اتلتیکو

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در بازی انتقامی شنبه شب برابر رقیب همشهری با تردیدهای زیادی مواجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته سوم رقابتهای لالیگا اسپانیا جمعه شب با بازی تیم‌های آلمریا و کوردوبا آغاز می شود اما مهمترین دیدارهای هفته شنبه شب برگزار می‌شود. ابتدا بارسلونا میزبان بیلبائو است. سلتاویگو و سوسیه داد پس از آن به مصاف هم می‌روند و از ساعت 22:30 تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو دربی این شهر را برگزار می‌کنند.

بعد از شکست رئال در دیدار سوپرجام برابر رقیب همشهری این بار آنها در صدد انتقامجویی برابر حریف بر آمده‌اند با این حال رئال مشکلات زیادی را در شروع فصل پیش روی خود دیده است. خروج چند بازیکن ارزشمند از این تیم، مصدومیت‌ها نابهنگام و ناهماهنگی بازیکنان جدید کار را برای آنچلوتی سخت کرده است.

بر اساس گزارش managingmadrid سرمربی تیم رئال برای چیدمان ترکیب خود در این بازی انتقامی با تردیدهای زیادی مواجه شده است. وی به همراه همکارانش بارها ترکیب تیم را روی کاغذ تغییر داده تا به ایده مورد نظر خود دست یابد. شاید با خروج ژابی آلونسو و مصدومیت خدیرا بزرگترین چالش وی در میانه میدان باشد. جایی که سرخیو راموس یا واران نیز برای حضور در پست هافبک دفاعی گزینه شده بودند اما آنچلوتی هنوز تصمیمی برای آن نگرفته است.

با این حال چیزی که محتمل‌تر به نظر می‌رسد این است که ناواس، آربلوا، په‌په، راموس، کونترائو، ایرامندی، مودریچ، کروس، بیل، بنزما و رونالدو از ابتدا به میدان بروند. چیچاریتو، خامس رودریگس، ایسکو و مارسلو هم روی نیمکت خواهند نشست.

اتلتیکو در دو بازی ابتدایی یک برد و یک تساوی کسب کرده و رئال فصل را یک برد و یک باخت آغاز کرده است. نکته کلیدی بازی شنبه شب غیبت دیه گو سیمئونه است. سرمربی اتلتیکو مادرید به خاطر مصدومیت از روی سکوها بازی را نظاره می‌کند.

کد خبر 2368656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha