۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

زارعی:

سازه های بازی در پارک های اسفراین بازرسی ایمنی و اصلاح شد

سازه های بازی در پارک های اسفراین بازرسی ایمنی و اصلاح شد

اسفراین- خبرگزاری مهر: شهردار اسفراین با اشاره به اجرای طرح بازدید و بازرسی ایمنی سازه های تفریحی در پارک های این شهر اظهار کرد: تمامی نواقص سازه های بازی در پارک ها و بوستان های اسفراین رفع شده و این وسایل به طور کامل ایمن هستند.

هادی زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر، از نصب پنج سازه بازي پلي اتيلن در پارک محله های اسفراین خبر داد و افزود: این سازه ها در پارک محله های کشتان بولوار مدرس، پارک شهرک فرهنگيان، پارک محله کودک واقع در خيابان اسفرايني، پارک شهروند و پارک ملت اسفراين با هزينه کرد چهار ميليارد ريال نصب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با هدف ایمن سازی فضای بازی و ایجاد آرامش و امنیت برای خانواده ها در راستای ایجاد فضای ایمن برای کودکان، فضاهای بازی چهار سازه پلی اتیلن بازی کودک در چهار پارک محله اسفراین کف پوش شد.

زارعی اظهار داشت: افزون بر این کارشناسان شهرداري در روزهای اخیر از سازه هاي نصب شده در پارک های اسفراین بازديد و عيب ها و نواقص آن را بررسي کردند و به شرکت پيمانکار نصب کننده وسايل هشدارهای لازم دادند.

وي با اشاره به اين که نواقص وسايل بازي در پارک ها برطرف شده است، يادآور شد: سازه هاي بازي در چهار پارک محله اکنون قابل بهره برداري است.

مدیر ارشد شهری اسفراین بیان کرد: عملیات نصب سازه بازی پلی اتیلن پارک ملت به عنوان بزرگترین سازه بازی پلی اتیلن کودکان در خراسان شمالی به پایان رسیده و عملیات بتن ریزی، مهار پایه ها و نصب کف پوش نیز در دستور کار است که طی هفته پیش رو به پایان خواهد رسید.

وي عنوان کرد: بعد از پايان يافتن نصب وسايل بازي در پارک محله ها، يک دستگاه تاب و يک دستگاه الاکلنگ با هدف خاطره بازي با بازي هاي قديمي نيز ضمن رعايت ايمني و برقراري آرامش خاطر نصب خواهد شد.

زارعی ضمن تقدیر از یاری و همکاری شورای اسلامی شهر و توجه ویژه اعضای شورا به مناطق محروم و کم تر توسعه یافته اسفراین اضافه کرد: مردم مناطق و محله های گوناگون محل نصب سازه ها همکاری شایانی را با مدیران نصب سازه ها داشتند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و به امید خدا در حوزه نگهداری سازه ها نیز همکاری لازم و کافی را با مدیران شهری خواهند داشت.

شهردار اسفراین ضمن اشاره به حضور کارشناس اداره کل استاندارد خراسان شمالی در بازدید از شهربازی ویژه پارک قائم گفت: وسایل مناسبی به مجموعه شهربازی اسفراین توسط پیمانکار تزریق شده و امید می رود به زودی تأییدیه استاندارد آن با حفظ ضوابط صادر شود تا شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان با آرامش خاطر از وسایل استفاده کنند.

کد خبر 2368790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha