۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

چند خبر از سینما

پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم و عکس همراه/ کیانیان و ایوبی به «هفت» می‌آیند

پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم و عکس همراه/ کیانیان و ایوبی به «هفت» می‌آیند

رئیس سازمان سینمایی آغاز به کار دومین جشنواره بین المللی فیلم و عکس همراه تهران را تبریک گفت. همچنین حجت الله ایوبی به همراه رضا کیانیان امشب در برنامه هفت به عنوان مهمان حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جدیدترین اخبار سینمای ایران در روز بیست و یکم شهریور ماه مصادف با روز ملی سینما می توانید پیام رئیس سازمان سینمایی به دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، پیام جشنواره بین المللی فیلم شهر برای روز ملی سینما، پیام مدیرعامل خانه سینما به مناسبت روز ملی سینما و حضور رضا کیانیان و حجت الله ایوبی در برنامه هفت را بخوانید.

تبریک مدیرعامل سینما به مناسبت روز ملی سینما و حرف‌های امیدوارکننده

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما، روز ملی سینما را تبریک گفت.

در پیام وی آمده است: به نام خدا
براى روز سينما

امسال روز سينما به نسبت سالهاى قبل حال و هواى متفاوتى دارد. روى كارآمدن مديرانى اهل گفتگو و مدارا، از سرگيرى فعاليتهاى صنفى، همدلى هاى خانواده سينما، رونق گيشه ها، بازگشت روز سينما به متن تقويم رسمى كشور، پىگيرى مجدانه ساخت سالنهاى سينما و... همه و همه نويددهنده روزهاى خوب براى سينماى ميهن مان است، روزهايى كه باصبر و متانت و البته پشتكار مديران و دست اندركاران سينما مى تواند به ارتقای جايگاه سينماى پرافتخار كشورمان منجر شود.

اين روز رابه همه همكاران و سينمادوستان ايران تبريك مى گويم.

سینما در خدمت سبک زندگی متعالی و زیست دینی

ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن روز ملی سینما را تبریک گفت. در متن اطلاعیه این جشنواره آمده است: شکی نیست امروز سینما نقش بی بدیلی در عرصه فرهنگ سازی، توسعه و تعالی بشریت دارد و بی گمان، اگر آن را در استخدام قدرت های فاسد و اغراض غیرانسانی نبینیم می تواند کلید پیشرفت جامعه باشد.

جشنواره بین المللی فیلم شهر روز ملی سینما را به تمامی هنرمندان، سینماگران و  اهالی رسانه  تبریک می گوید و آرزومند است در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  نام گذاری شده و باتوجه به دغدغه ایشان در مقوله فرهنگ و هنر، انشاالله با همدلی تمامی جامعه سینماگر ایران، سالهای آتی بیش از پیش شاهد رشد شکوفایی این صنعت در عرصه ملی و بین المللی باشیم  و با توجه بیشتر مسئولان به این مقوله از هنر و رسانه که بخش عمده ای ازسرمایه فرهنگی و ذخایر معنوی ملت محسوب می‌شود، سهم قابل توجهی را داشته باشیم.

همچنین، امیدواریم سینمای ایران بیش از گذشته در راستای تبیین زندگی شهری و آشنایی با حقوق شهروندی، تحکیم بنیان‌ خانواده، صلح ،ترویج مهربانی، سبک متعالی زندگی، اشاعه‌ اخلاق‌مداری، سبک زندگی و زیست دینی در شهر، حفظ و حراست از میراث فرهنگی و ترویج معماری اسلامی گام بر دارد.

پیام حجت‌الله ایوبی برای دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران

حجت اله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی کوتاه برپایی دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را تبریک گفت.متن کامل پیام حجت اله ایوبی برای جشنواره همراه تهران به شرح زیر است:

«گردهم می آئیم تا چیرگی هنر بر تکنولوژی را جشن بگیریم. جشنواره فیلم و عکس همراه تهران یعنی هنر جزو جدایی ناپذیر زندگی است. صدای پای هنر را در اعماق تاریخ و از نگاره های نشسته بر جان صخره تا گوشی های همراه فرامدرن می توان شنید. جشنواره فیلم و عکس همراه تهران یعنی لحظه های زندگی می تواند برای همگان یک آن باشکوه برای یک آفرینش هنری ماندگار باشد. سپاس از همه آنان که تماشای این لحظه ها را برایمان ممکن ساختند.»

رضا كيانيان و حجت‌الله ايوبي ميهمان امشب «هفت»

محمود گبرلو، اين هفته در برنامه تلويزيوني هفت و به مناسبت روز ملي سينما، ميزبان رضا كيانيان بازيگر توانمند سينماي ايران و حجت‌الله ايوبي، رئيس سازمان سينمايي است.

برنامه تلويريوني هفت جمعه شب‌ها به تهيه‌كنندگي و سردبيري محمود گبرلو از آنتن زنده شبكه سوم سيما پخش مي‌شود.

کد خبر 2368821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha