۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸

قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان عنوان شد؛

آخرین صحبت‌های حمید درخشان پیش از حرکت به سمت ورزشگاه آزادی

آخرین صحبت‌های حمید درخشان پیش از حرکت به سمت ورزشگاه آزادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای این بازی تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم افزایش شرایط روحی و روانی بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید درخشان پیش از حضور در ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: روز گذشته تمرین مختصری را در ورزشگاه درفشی‌فر انجام دادیم و بیشتر تلاش ما صحبت با بازیکنان و افزایش شرایط روحی و روانی آنها بود.

وی افزود: واقعیت این است که بچه‌ها شرایط خوبی نداشتند ولی ما همه تلاشمان این بود که آنها را از نظر روحی و روانی آماده کنیم و انشاءا... بازیکنان بتوانند در این مسابقه یک بازی قابل قبول را به نمایش بگذارند. من در این زمان اندک تا بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان نمی‌توانم معجزه کنم اما صحبت با تک تک بازیکنان می‌تواند تمرکز لازم را برای این دیدار بوجود آورد.

درخشان در خصوص شناخت از تیم حریف نیز تصریح کرد: ما خوب می‌دانیم تیم حریف با چه سیستمی بازی می‌کند و از چه بازیکنانی بهره می‌برد و سعی می‌کنیم در مقابل آنها یک بازی خوب را انجام دهیم اما باید یادمان باشد که هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد با توان مضاعف و تمام قوا به میدان می‌آید تا هر آنچه را که از دست داده را جلوی ما پیدا کند.

سرمربی سرخپوشان در ادامه خاطرنشان کرد: ما این موضوع را برای بچه‌ها تشریح کردیم و توضیح دادیم که بدانند چه مسئولیت سنگینی را در زمین بر عهده دارند. من به بازیکنان گفته‌ام که بازی امروز و تمام بازی‌های آینده برای پرسپولیس حکم فینال را دارد.

درخشان ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که هر بازی برای آنها سخت‌تر از بازی قبل است که انشاءا... با این تفکر باید پله پله رشد کنیم و برسیم به آن جایگاهی که پرسپولیس داشته و هواداران دوست دارند به آن جایگاه واقعی خود برسند.

حمید درخشان در پایان در خصوص هجومی یا تدافعی بودن پرسپولیس در این بازی گفت: من برای هجومی شدن پرسپولیس زمان می‌خواهم و انشاءا... این زمان را بدست خواهیم آورد و رفته رفته به آن پرسپولیس هجومی خواهیم رسید.

 

کد خبر 2368875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha