۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۰۳

سکوهای خالی نتیجه اختلافات؛

چند دستگی پرسپولیسی‌ها در روز خلوت آزادی/ پرسپولیس غریب‌تر از همیشه!

چند دستگی پرسپولیسی‌ها در روز خلوت آزادی/ پرسپولیس غریب‌تر از همیشه!

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در شرایطی برگزار خواهد شد که هواداران کم تعدادی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند و بین همین تعداد اندک هم چنددستگی دیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تحت تاثیر درگیری ها و اتفاقات اخیر باشگاه سرخپوش تهرانی برگزار خواهد شد. این در حالی است که تا کمتر از یکساعت مانده به آغاز این دیدار کمتر از 2500 نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند.

همین هواداران کم تعداد نیز به چند دسته تقسیم شده بودند. برخی علی دایی را تشویق می کردند و برخی حمید درخشان را. جالب تر از همه دسته سوم بودند که به تشویق حمید استیلی می پرداختند. این در حالی است که بین طرفداران علی دایی هم اختلاف نظرهایی وجود دارد و برخی از هواداران اعتقاد دارند او بازیکنانی خوبی را جذب نکرده است و به همین خاطر این نتایج رقم خورده است. در این میان پرسپولیس کاملا فراموش شده است!

در فاصله کمتر از یکساعت مانده تا آغاز این دیدار حدود 200 هوادار تیم نفت مسجد سلیمان نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شده اند و به سازهای مخصوص جنوبی ها به تشویق تیم خود می پردازند.

کد خبر 2368888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha