۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۸

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی با راه‌آهن به صدر جدول رسید/ آتش‌بازی شاگردان خطیبی

تراکتورسازی با راه‌آهن به صدر جدول رسید/ آتش‌بازی شاگردان خطیبی

تیم فوتبال تراکتورسازی نهایت استفاده را از شکست استقلال برابر نفت برد و با پیروی پرگل برابر راه آهن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرد. شاگردان رسول خطیبی در شرایطی به این موفقیت دست پیدا کردند که هفته قبل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی شیرین دیگر دست پیدا کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های روز دوم از هشتمین هفته لیگ برتر عصر امروز جمعه تیم های تراکتورسازی و راه آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رسول خطیبی موفق شدند با نتیجه 4 بر یک شاگردان حمید استیلی را با شکست بدرقه کنند و به صدر جدول صعود کنند.

تراکتورسازی در شرایطی از راه آهن میزبانی می کرد که با اختلاف دو امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت و در صورت پیروزی برابر راه آهن و با توجه به شکست استقلال برابر نفت در دیدار روز پنجشنبه، می توانست به صدر جدول راه پیدا کند.

تبریزی ها برای رسیدن به گل برتری خیلی انتظار نکشیدند و در دقیقه 2 ادینهو دروازه تیم تهرانی را به زیبایی باز کرد اما در دقیقه 10 علیرضا عظیمی کار را به تساوی کشاند. این نتیجه در پایان نیمه اول حفظ شد اما در نیمه دوم تراکتورسازی آتش بازی به راه انداخت و سه بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. سامان نریمان جهان(59)، محسن دلیر(77) و مدافع راه آهن (81) برای تراکتورسازی گلزنی کردند تا این تیم به یک پیروزی شیرین و تاثیرگذار دست پیدا کند.

تراکتورسازی تبریز با این برد 19 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد. استقلال با 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم راه آهن هم 8 امتیازی باقی ماند.

کد خبر 2368906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha