۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۵۲

مجید باقری نیا:

پرسپولیس از دیدار برابر تراکتور هم بهتر بود/ امیدوارم طلسم ما بشکند

پرسپولیس از دیدار برابر تراکتور هم بهتر بود/ امیدوارم طلسم ما بشکند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس نمایش خوبی در این دیدار داشت و حتی از بازی برابر تراکتورسازی هم بهتر بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید باقری نیا که پس از تساوی یک بر یک شامگاه جمعه تیمش برابر پرسپولیس با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: به خاطر مشکلاتی که برای پرسپولیس بوجود آمد من از بازیکنانم خواستم که این مسائل را فراموش کنند. چون می دانستم بازیکنان پرسپولیس با همه مشکلاتی که داشتند وقتی وارد زمین شوند همه آنها را فرامشو خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: بازی خوبی بود. پرسپولیس حتی از دیدار برابر تراکتورسازی هم بهتر بازی کرد. ما دنبال ضد حمله بودیم و می خواستیم از سرعت مهاجمان استفاده کنیم که در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم.

وی افزود: ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و در نیمه دوم می توانستیم به گل برسیم اما مهاجمان ما کم دقت بودند. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فقط امیدوارم طلسمی که گریبان ما را گرفته است زودتر بزند. مشکل ما به ثمر رساندن موقعیت هاست. هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما روی گلزنی کار نمی کند. خود من هم در عجبم که چطور این موقعیت های عالی از دست می رود.

باقری نیا در مورد استعفایش از سرمربیگری نفت که هفته گذشته رخ داده بود گفت: دلیل این اقدامم این بود که می خواستم فردی بهتر از من باشد و بتواند بهتر از من به تیم شهرم کمک کند. نفت برای من یک تیم معمولی نیست. این تیم شهرم است و دوست دارم بهترین نتیجه را بگیرد. مشکل تیم ما فقط یک پیروزی است و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

کد خبر 2368922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha