۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲

کشتی فرنگی قهرمانی جهان – ازبکستان؛

دو طلای اوزان 75 و 85 کیلو به ارمنستان و فرانسه رسید

دو طلای اوزان 75 و 85 کیلو به ارمنستان و فرانسه رسید

کشتی گیران ارمنستان و فرانسه مدال طلای اوزان ۷۵ و۸۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است آرسن جلفالکیان از ارمنستان در فینال وزن ۷۵ کیلوگرم مقابل نون زوگاج از کرواسی با حساب ۴ بر صفر پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

برنز مشترک این وزن نیز به آندرو بسیک از آمریکا و الوین مورسالیف از آذربایجان رسید. هادی علیزاده نماینده ایران در این وزن نیز با شکست مقابل رقبای خود از کرواسی و فنلاند از دور رقابتها حذف شد.

درفینال وزن ۸۵ کیلوگرم نیز ملونین نومونوی از فرانسه با نتیجه 3 بر صفر از سد سامان طهماسبی از آذربایجان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در این وزن نیز ژان بلنیوک از اوکراین و ویکتور لورینچ از مجارستان برنز گرفتند. مجتبی کریم فر نماینده ایران در این وزن از دور مسابقات کنار رفت.

رده بندی اوزان 75 و 85 کیلوگرم به شرح زیر است:

75 کیلوگرم:
1- آرسن جلفالکیان (ارمنستان) 2- نون زوگاج (کرواسی) 3-  اندرو بسیک (آمریکا) و الوین مورسالیف (آذربایجان) 5- هیرویوکی شیمیزو (ژاپن) و زورابی داتوناشویلی (گرجستان)

85 کیلوگرم:
1- ملونین نمونوی (فرانسه) 2- سامان طهماسبی (آذربایجان) 3- ژان بلنیوک (اوکراین) و ویکتور لورینچ (مجارستان) 5- رامسین عزیزسیر (آلمان) و کریستوفر یوهانسون (سوئد)

کد خبر 2369135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha