۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

محرم نویدکیا مطرح کرد؛

باشگاه‌ها نگذارند کرانچار از ایران خارج شود/ از جدایی او ناراحتیم

باشگاه‌ها نگذارند کرانچار از ایران خارج شود/ از جدایی او ناراحتیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم سپاهان گفت: کرانچار سرمربی بسیار خوبی است و امیدوارم باشگاه‌های ایران اجازه ندهند که این سرمربی از کشور ما خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا صبح امروز شنبه در مراسم تودیع زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم سپاهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد : صحبت کردن درباره کرانچار سخت چون ما خیلی او را دوست داشتیم و خیلی علاقه داشتیم در اصفهان کار می‌کرد.

وی افزود: حتی روزی که فرکی آمد، نیز من این مساله را گفتم روزهای خوبی با کرانچار داشتیم، به همین دلیل علاقه زیادی به او داشتیم و او آدم دوست داشتنی بود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: البته این طبیعت فوتبال است و مدیران عامل و مربیان می‌آیند و می‌روند و تنها نام سپاهان مهم است که زنده بماند و وجود داشته باشد؛ این باشگاه یکی از بهترین باشگاه‌ها بوده و ما باید تلاش کنیم که باشگاه ما بهترین باشگاه‌ها باشد.

نویدکیا همچنین گفت: ما علاقه خاصی به کرانچار داشتیم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. باشگاه‌های ما باید سعی کنند که نگذارند این مربی از ایران خارج شود و دوست دارم که در ایران بماند، هرچند رقیب‌مان می‌شود اما او می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و جوانان خوبی را به فوتبال معرفی کند.

کد خبر 2369166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha