۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۰

نبی:

فوتبال اراک می تواند در لیگ یک هم تیم داشته باشد

فوتبال اراک می تواند در لیگ یک هم تیم داشته باشد

اراک-خبرگزاری مهر: دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران شرایط فوتبال اراک رامطلوب دانست و گفت: فوتبال اراک می تواند درلیگ یک هم تیم داشته باشد.

مهدی محمد نبی در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان مرکزی در گفتگو با مهر افزود: استان مرکزی در برنامه های ورزشی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و کارکرد هیئت فوتبال استان مرکزی می تواند به عنوان الگویی برای سایر استانها باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: ارتباط و تعامل قوی ارکان ورزش فوتبال در استان مرکزی سرمایه ای ارزشمند است که باید از این ظرفیت به شایستگی در توسعه فوتبال این خطه بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: حضور تیم فوتبال آلومینیوم اراک درمسابقات لیگ دسته دو کشور یک امتیاز است اما فوتبال اراک می تواند در لیگ یک هم تیم داشته باشند وحرف های زیادی برای گفتن داشته باشد که قبلا هم نماینده فوتبال اراک درمسابقات لیگ یک حضور داشت

گفتنی است مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان مرکزی با حضور محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشور، سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، محمدرضاغفاری رئیس هیئت فوتبال استان ورؤسای هیئت فوتبال شهرستان ها به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان شازند در شهر مهاجران برگزار شد که عملکرد هیئت فوتبال استان درسال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.
 

کد خبر 2369285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha