۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۵۴

عباسی: عباسی خبر داد؛

کلاس داوری بوکس در استان مرکزی برگزار می شود

کلاس داوری بوکس در استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت بوکس استان مرکزی از برگزاری کلاس داوری بوکس خبر داد و گفت: کلاس داوری بوکس با پیگیری های انجام شده پاییز سال جاری برگزار می شود.

علیرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر همچنین از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

عباسی با بیان اینکه لیگ بوکس استان مرکزی نیز از ابتدای سال جاری پیگیری شده است، اظهار کرد: مرحله پنجم هشتمین دوره لیگ بوکس استان مرکزی نیز  در هفته های آتی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی از اعزام تیم این استان به مسابقات بوکس قهرمانی کشور رده سنی جوانان خبر داد و گفت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان از 21 تا 25 شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می شود که تیم استان مرکزی در این رقابت ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات چهار بازیکن و یک مربی و یک داور از استان مرکزی حضور دارد، گفت: امیدواریم نمایندگان استان در این مسابقات با کسب رتبه برتر بار دیگر موفقیت را از آن خود کنند.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی کسب پنج مدال و مقام سوم کشوری در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان و کسب دو مدال برنز در رده سنی بزرگسالان، دعوت دو نفر به تیم ملی بزرگسالان بوکس کشور در سال گذشته و کسب یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی بوکس رده سنی نوجوانان در سال جاری را از افتخارات ورزشکاران استان در این رشته عنوان کرد.
 

کد خبر 2369299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha