۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۵

میرشاد ماجدی مطرح کرد؛

صلاح بداند، به کمپ حجازی برمی‌گردیم/ امیدوارم با کی‌روش قهرمان آسیا شویم

صلاح بداند، به کمپ حجازی برمی‌گردیم/ امیدوارم با کی‌روش قهرمان آسیا شویم

سرپرست باشگاه استقلال در مورد تشویق شدن علیرضا منصوریان در دیدار با نفت و تمرین نکردن استقلال در کمپ ناصر حجازی مطالبی را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرشاد ماجدی درباره دلایل شکست تیمش برابر نفت تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار سختی برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی داشتیم. متاسفانه گل زود هنگامی دریافت کردیم که این گل به تیم ما شوک وارد کرد. در ادامه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و تعویض‌های‌مان نیز اجباری بود که باعث فرصت سوزی شد. در کل می‌‍توانم بگویم روز استقلال نبود.

وی درباره دلیل تمرین نکردن استقلال در کمپ مرحوم حجازی اظهار کرد: متاسفانه زیر ساخت‌های کمپ استقلال آماده نیست. ما در کمپ چمن مناسبی نداریم و منتظریم تا طبق قول و قرارهایی که انجام شده است، چمن کمپ ترمیم شود. انشاالله طی 10 روز آینده این مشکل برطرف می‌شود و اگر کادر فنی صلاح بداند تمرینات تیم را به کمپ منتقل می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره بازی روز جمعه برابر فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر بازیکن‌های مصدوم‌مان آماده شوند. نمی‌دانم چرا مصدومیت‌های تیم ما زیاد است ولی به هر حال کادر پزشکی تلاش خود را می‌کند و امیدوارم اکثریت غایبان ما در دیدار برابر نفت تیم را در بازی با فولاد همراهی کنند.

وی که با سایت باشگاه استقلال صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که به نظرش دلیل تشویق منصوریان در بازی استقلال و نفت تهران چه بوده، بیان کرد: همواره ثابت شده استقلال هواداران با معرفتی دارد. هواداران استقلال باشگاه را دوست دارند و پیشکسوتان باشگاه برایشان نوستالژی هست و این حمایت‌های نشان دهنده قدر شناسی آنها است.

ماجدی در پایان و درباره تمدید احتمالی قرار داد کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم کی‌روش به ایران بیاید و تیم ما را بعد از سال‌ها قهرمان آسیا کند. مردم ایران تنها به این موضوع فکر می‌کنند و انشاالله با حضور کی روش بتوانیم قهرمان آسیا شویم.
 

کد خبر 2369466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha