۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲

یک هفته بعد از انتشار خبر؛

کفاشیان حمایت برادر و پسر رئیس جمهور از کی‌روش را تکذیب کرد

کفاشیان حمایت برادر و پسر رئیس جمهور از کی‌روش را تکذیب کرد

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مطالبی که از قول وی در رسانه‌ها مبنی بر اینکه برادر و پسر رئیس جمهور ایران خواهان حضور کی‌روش در تیم ملی و عقد قرارداد با این مربی بوده‌اند، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: باید بگویم اینکه به نقل از من عنوان شده این عزیزان خواهان حضور و ادامه همکاری کارلوس کی‌روش در ایران بوده‌اند، صحت ندارد.

وی افزود: تنها ملاقات من با ایشان در زمان بدرقه تیم ملی جهت حضور در رقابتهای 2014 برزیل، آنهم در سال 12 هزار نفری آزادی بود و به جهت مشغله کاری رئیس جمهور، بردار ایشان در این مراسم حضور داشتند و حضور ایشان تنها به منزله احترام به تیم ملی بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: حضور برادر رئیس جمهور، هیچ ارتباطی با حمایت از شخص خاصی از تیم ملی نبوده و باز هم تاکید می‌کنم ایشان تنها برای احترامی که به تیم ملی و مردم عزیزی که به سالن 12 هزار نفری آمده بودند.

کفاشیان که با سایت فدراسیون صحبت می‌کرد، همچنین گفت: ایشان هیچگاه در خصوص حضور کی‌روش در ایران و عقد قرارداد با وی اظهار نظر نکردند و صحبت‌های من در این مورد به درستی عنوان نشده است.

 

 

 

کد خبر 2369551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha