۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲

«تاج محل» هم به گروه «هنر و تجربه» می‌پیوندد

«تاج محل» هم به گروه «هنر و تجربه» می‌پیوندد

فیلم سینمایی «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی پروانه نمایش گرفت و نمایش آن در گروه سینمایی «هنر و تجربه» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دانش اقباشاوی کارگردان «تاج محل» که نخستین تجربه سینمایی خود را با این فیلم تجربه کرده است درباره جزئیات اکران آن به خبرنگار مهر گفت: «تاج محل» که نخستین تجربه فیلمسازی من پس از سالها دستیاری در سینمای ایران است و به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی ساخته شده است پس از وقفه طولانی پروانه نمایش گرفت.

وی ادامه داد: این فیلم سال 1391 ساخته و در بخش مسابقه نگاه نو سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. همان زمان با نظرات مختلفی از سوی منتقدان و اهالی سینما مواجه شدم ولی مخاطبان از طیف های مختلف ارتباط نزدیکی با فیلم برقرار کردند و همین برقراری ارتباط مرا برای اکران عمومی بسیار امیدوار کرد.

این کارگردان با اشاره به اینکه چندین بار برای دریافت پروانه نمایش اقدام کرده است، توضیح داد: هر بار با در بسته مواجه شدم اما در نهایت پروانه نمایش دریافت کردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از نمایش این فیلم در گروه «هنر و تجربه» استقبال می‌کنید؟ بیان کرد: به اکران این فیلم در گروه «هنر و تجربه» خوش‌بین هستم چون اداره این گروه سینمایی به عهده علم الهدی است و همیشه از توصیه های برادرانه این مدیر سینمایی استفاده کرده ام.

دانش اقباشاوی در پایان گفت: فیلم سینمایی«تاج محل» دو ویژگی بومی و محتوایی دارد که فکر می کنم در جذب مخاطب موثر خواهد بود. خیلی دوست دارم که «تاج محل» در مهر ماه و در فصل حضور دانشجویان در دانشگاه ها اکران شود. در واقع فکر می کنم اکران در این زمان و دیده شدن فیلم توسط دانشجویان می تواند به موفقیت در اکران کمک کند.

کد خبر 2369883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha