۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰

فولادي در گفتگو با مهر:

چهار فضای آموزشی جديد با مشارکت خیرین مدرسه ساز در سیریک ساخته شد

چهار فضای آموزشی جديد با مشارکت خیرین مدرسه ساز در سیریک ساخته شد

سیریک - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش سیریک گفت: خیرین مدرسه ساز چهار باب فضای آموزشی شش کلاسه با تمام تجهیزات کامل آموزشی را ساخته اند كه تا اول مهر ماه آماده و تحویل دانش آموزان سیریکی داده می شود.

محمد فولادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: چهار فضای آموزشی که در روستاهای شهید مردان ، مهمانی ، کلنگی و گهردو با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان بدست خیرین مدرسه ساز ساخته شده است، اول مهر ماه به بهره برداری می رسد.

وي با بیان اینکه 120 فضای آموزشی برای فراگیر ی تعلیم و تربیت دانش آموزان آماده شده، افزود: در سال آموزشی 94 – 93 در شهرستان سيريك حدود 12 هزار دانش آموز به تعلیم و تربیت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش سیریک اضافه کرد: عملیات ساخت این چهار واحد آموزشی از اردیبهشت ماه سال جاری شرو ع شد که در مهر ماه در اختیار 450 دانش آموزان قرار می گیرد.

فولادی به دیگر طرحهای اجرا شده آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از طرح های اجرایی در سال جاری مجتمع رفاهی اموزشی به مساحت دوهزار متر مربع که با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری رسید که 20 میلیارد ريال آن توسط خیرین تامین شده است.

وی بیان کرد: بیشترین فضای آموزشی ساخته شده در طول این سالها از طریق خیرین مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

فولادی افزود: در شهرستان سیریک در طی امسال توسط خیرین مدرسه ساز بیش از 40 میلیارد ریال به مدرسه سازی در سیریک کمک شده است.

مدیر آموزش و پرورش سیریک تعداد دانش آموزان نوآموز بدو ورود به مدرسه در سيريك را هزار و 45 نفر اعلام کرد و گفت: مراسم جشن ورود به مدرسه این تعداد دانش آموز در 31 شهریور در قالب جشن شکوفه ها در سرتا سرمدارس سیریک برگزار می شود.

کد خبر 2369931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha