۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

تداوم اقدامات فتح‌الله‌زاده توسط افشارزاده؛

گرفتن پایان کار، مشکل کمپ حجازی را رفع می‌کند/ صدور سند برای استقلال

گرفتن پایان کار، مشکل کمپ حجازی را رفع می‌کند/ صدور سند برای استقلال

این روزها درحالی برنامه‌های ساخت و ساز کمپ ناصر حجازی توسط مدیران جدید این باشگاه پیگیری می‌شود که پس از اتمام این اقدامات و دریافت پایان کار، سند این مجموعه ورزشی به نام باشگاه استقلال زده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمپ ناصر حجازی که این روزها محل تمرین تیم استقلال است و البته چمن آن دردست احیاست، طی روزهای گذشته محل جنجال بسیاری بود اما به نظر می‌رسد تکلیف ملکیت زمین این کمپ روشن شده است، زمینی که از سازمان زمین شهری به سازمان تربیت بدنی منتقل و وزارت ورزش هم آن را به استقلال واگذار کرده است و هنوز سند ندارد.

البته در حدود 10 سال پیش علی فتح‌الله‌زاده به دنبال این زمین رفت و همانطور که مسئولان این باشگاه می‌گویند زمین متعلق به استقلال شد اما به دلیل جابه جایی مدیران، پروسه ساخت آن به تعویق افتاد تا اینکه فتح الله زاده در دوره سوم مدیریت خودش ساخت و ساز را شروع کرد اما سند تنها در صورت اخذ پایان کار به استقلال منتقل می‌شود که چون پروسه ساخت در فاز اول هنوز ادامه دار،د هنوز نمی‌توان برای آن پایان کار گرفت.

هرچند زمین چمن مصنوعی، زمین چمن طبیعی و جایگاه تماشاگران کمپ ناصر حجازی کاملا ساخته و نیمی از آن صندلی دار هم شده است، سالن بدنسازی و دفترهای اداری و رختکن‌ها هم تقریبا به سفید کاری رسیده است.

خوشبختانه در این روزها با رفتن فتح‌الله‌زاده و آمدن بهرام افشارزاده، مدیرعامل جدید استقلال ظاهرا کار ساخت و ساز این کمپ را ادامه می‌دهد که به محض گرفتن پایان کار، سند آن را هم می‌تواند دریافت کند.

کد خبر 2369954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha