۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

قلعه‌نویی پیگیر شرایط مصدومان؛

ترکیب استقلال مقابل فولاد معطل گزارش پزشکی

ترکیب استقلال مقابل فولاد معطل گزارش پزشکی

معمولا مربیان از ابتدای هفته و پس از آنالیز حریفان روی ترکیب دیدار پیش رو فکر می‌کنند اما سرمربی تیم فوتبال استقلال هنوز نمی‌داند از کدام بازیکنان مصدومش می‌توانند در دیدار هفته جاری برابر فولاد خوزستان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد اگر شرایط همینگونه جلو برود، آزمون بزرگ سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌های میانی نیم فصل نخست لیگ فرا می‌رسد.

البته در مورد مصدومان قطعیتی وجود ندارد و این بازیکنان همچنان مراحل آماده شدن را سپری می‌کنند و به نظر می‌رسد پزشکان این تیم روز سه‌‎‌شنبه نظر قطعی خود را در مورد مصدومان این تیم ارائه کنند اما هر چه هست برای قلعه‌نویی مصدومیت نفرات کلیدی، اتفاق خوبی نیست.

در این بین امیرحسین صادقی دوران مصدومیت خود را سپری کرده اما با توجه به حاشیه‌ای که پس از دیدار سایپا، بین او و یکی از نزدیکان قلعه‌نویی رخ داد، این بازیکن سعی کرد زودتر از موعد و پیش از بدنسازی، خود را به بازی‌ها برساند که البته این تلاش فایده ای نداشت و صادقی روی گل نخست نفت تهران مقصر معرفی شد.پ

صرف نظر از صادقی اما حنیف عمران‌زاده هم به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور شده است و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. خسرو هم مقابل نفت چند دقیقه بیشتر نتوانست به میدان برود، از کرار هم هنوز خبر جدیدی در دست نیست و بینی بیک‌زاده هم ظاهرا آسیب دیده است.

از میان این مصدومان اما احتمال حضور کرار، حیدری و صادقی در ترکیب استقلال وجود دارد که در اینصورت دست قلعه‌نویی در دیدار این تیم برابر فولاد در هفته نهم لیگ برتر وجود دارد.

تیم فوتبال استقلال به روزهای سخت‌تر رسیده و حریفان قدرتمندتر از آنچه تاکنون به خود دیده را پیش رو دارد، پس باید دید در این شرایط و با توجه به مصدومیت بازیکنان استقلال، قلعه‌نویی چه می‌کند، هرچند او کاملا پیگیر وضعیت مصدومانش است.
 

کد خبر 2369995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha