۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۵

زارعان به مهر خبر داد:

فیتیله‌ای‌ها به جشنواره کودک می‌‌روند/ جشن بازگشایی مدارس در چهار گوشه ایران

فیتیله‌ای‌ها به جشنواره کودک می‌‌روند/ جشن بازگشایی مدارس در چهار گوشه ایران

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو اعلام کرد این شبکه در آستانه آغاز فصل تحصیلی جدید ویژه ‌برنامه‌هایی را تدارک دیده که از میان آنها می‌توان به جشن ملی مدارس و جشن استقبال از بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو در این باره به خبرنگار مهر گفت: از 15 شهریور ماه با مشارکت گروه خانواده شبکه دو، برنامه هایی با شیب ملایمی را نسبت به مدارس شروع کردیم. این شیب شامل جزئیات محتوایی در خصوص سبک زندگی و لوازم التحریر، توجه ویژه به نهاد خانواده و مدرسه در کلیت کارها است و کاملا روی آنتن احساس می‌شود.

وی افزود: در آستانه فصل پاییز و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید هم ویژه ‌برنامه‌هایی تدارک دیده شده و تلاش خواهیم کرد تا جشن مناسبی برای شکوفه‌های نو مدرسه‌ای برگزار کنیم.

جشن بازگشایی مدارس در چهار گوشه ایران

مدیر گروه کودک شبکه دو ادامه داد: در حال تعامل با وزارت آموزش و پرورش هستیم تا جشن بازگشایی مدارس را از چهار مدرسه در چهارگوشه ایران یعنی مشهد مقدس، آذربایجان شرقی، خوزستان و تهران به صورت یک جشن ملی روی آنتن ببریم.

زارعان اظهار کرد: به برکت اینکه همه ما در سایه امام بزرگوار هشتم شیعیان زندگی می‌کنیم و مدیون خون شهدا هستیم، این جشن از مشهد مقدس، جوار حرم امام رضا(ع) و خوزستان شهر خون و قیام آغاز خواهد شد.

حضور خاله‌های و عموهای تلویزیونی در جشن مدارس

وی درباره جزئیات این جشن ملی گفت: در صورتی که توافقات اداری با وزارت آموزش و پرورش به نتیجه برسد کارهای اجرایی را آغاز کرده و خاله‌ها و عموهای تلویزیون در این مدارس حضور خواهند داشت.

توقعاتمان از وزارت آموزش و پرورش برآورده نشده

این مقام مسئول تصریح کرد: تا امروز توقعات ما از وزارت آموزش و پرورش برآورده نشده و در صورت تعامل و همکاری این وزارتخانه برنامه‌های خوبی به مخاطبان شبکه دو ارائه خواهیم داد. بخش‌هایی از این جشن ملی نیز در قالب برنامه 2 تا 3 ساعتی از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو همچنین از برپایی جشنی به بهانه بازگشایی مدارس و همچنین استقبال از بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های كودكان و نوجوانان در اصفهان خبر داد.

اجرای عموهای فیتیله‌ای در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

زارعان تأکید کرد: این جشن از چهارم تا هشتم مهر ماه با اجرای عموهای فیتیله‌ای روی آنتن می‌رود و طی آن عموها روزانه میزبان 12 تا 16 هزار کودک می‌شوند. جشن در سالن بزرگ 12 هزار نفری برپا می‌شود و امیدواریم بچه‌های اصفهانی هم بتوانند از این فضا استفاده کرده و اشتیاق لازم را برای آغاز سال تحصیلی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه کودک و خردسال شبکه دو برای بدرقه تابستان نیز مجموعه‌ای از برنامه‌های تولید داخل مثل «دس دسی»، «دختر من» و «ساده مث نامه» را برای بچه‌ها روی آنتن برد. 

مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو در پایان درباره ویژه برنامه‌های این گروه در هفته دفاع مقدس هم اظهار کرد: «دفاع مقدس» در تمام آثار و برنامه‌های این گروه منعکس می‌شود.

کد خبر 2370092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha