۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۲۶

مسعود معینی مطرح کرد؛

قلعه‌نویی با همکارانش مشورت می‌کند/ کمیته فنی هنوز در ایران جا نیفتاده

قلعه‌نویی با همکارانش مشورت می‌کند/ کمیته فنی هنوز در ایران جا نیفتاده

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی مربی بسیار باهوشی است و بدون سر و صدا و حاشیه با همکارانش در زمینه‌های مختلف مشورت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود معینی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران شرایط استقلال را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: استقلال در این فصل توانسته  نتایج خوبی کسب کند. خوشبختانه در مجموعه استقلال هر کس در جای خود به وظایفی که به او محول شده، به درستی عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: اعضای هیات مدیره استقلال تلاش می‌کند تیم از لحاظ فکری و مالی هیچ مشکلی نداشته باشد و با آرامش کار خود را انجام دهد. در تیم استقلال هرکس به کار خود مشغول است و استراتژی مدیرعامل نیز همین است که تقسیم کار به درستی انجام شده و کاری که به کسی محول می‌شود به نحو احسن انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد کمیته فنی باشگاه استقلال نیز تاکید کرد: به نظرم این موضوع در فوتبال ما هنوز جا نیفتاده و زمان بسیاری می‌برد تا وظایف کمیته فنی در هر باشگاهی به طور کامل اجرا شود.

وی با تقدیر از عملکرد سرمربی تیم استقلال، اضافه کرد: امیر قلعه‌نویی در زمان لزوم به درستی از ما مشورت می‌گیرد و بدون ایجاد سرو صدا و هیاهو این کار را با آرامش کامل انجام می‌‌دهد.

معینی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در برخی از تیم‌های ایران، وقتی یک تیم با شکست مواجه می‌شود، هرکسی به خود اجازه می‌دهد انتقاد کرده و اعضای کادر فنی را مورد هجمه قرار دهد. ما سعی کرده‌ایم حتی اگر شکست را پذیرفتیم، با آرامش کامل مشورت کرده و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این پرسش که آیا نباید هر تیمی یک کمیته مخصوص به خود داشته باشد، افزود: باید بگویم می‌توانیم با مشورت و در کنار یکدیگر بودن مشکلات را حل کرد و این مساله هم در استقلال وجود دارد زیرا حتی زمانیکه تیم پیروز می‌شود، باز هم برای رفع مشکلات با یکدیگر مشورت کرده و نقاط ضعف و مشکلات را برطرف می‌کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های حسین فرزامی علیه منصور پورحیدری گفت: هر دوی این عزیزان از بزرگان و مفاخر فوتبال ایران هستند و من مفتخرم در کنار این دو عزیز بازی کرده‌ام. اما اعتقاد دارم فرزامی نظر شخصی‌اش را گفته و امیدوارم این دو در یک نشست و صحبتی دوستانه مشکلات خود را مرتفع کنند.

کد خبر 2371047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha