۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۹

به مناسبت روز شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود؛

تهرانگردی ادبی آخرین گردش شبانه پایتخت در فصل تابستان 93

 تهرانگردی ادبی آخرین گردش شبانه پایتخت در فصل تابستان 93

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران همزمان بار روز شعر و ادب فارسی تور تهران‌گردی ادبی را با هدف معرفی امکان ادبی تهران برگزار می‌کند.

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران همزمان با 27 اردیبهشت ماه روز  شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار از برگزاری تور تخصصی ادبی در بافت تاریخی تهران قدیم با همکاری مدیریت بافت تاریخی منطقه 12 به عنوان آخرین گردش شبانه پایتخت در فصل تابستان 93 خبر داد و افزود: در این گشت شبانه، شهروندان پس از بازدید جاذبه‌های تاریخی منطقه از جمله خانه پروین اعتصامی، در برنامه شب شعری که در خانه کاظمی برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود.

خسرو آبادی با بیان اینکه تهرانگردی پاییزه با نگاهی نو  به جاذبه‌های گردشگری استان با آغاز فصل جدید انجام خواهد گرفت افزود: با توجه به کاهش طول روز قطعا گشت‌های عصرانه متناسب با فصل پاییز برگزار خواهد شد.

خسروآبادی گفت: تورهای موضوعی تهرانگردی ویژه تمامی سلایق و قشرها برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول، ادبیات ایران را یکی از جاذبه های بسیار مناسب و بالقوه برای جذب گردشگران فرهنگی از سراسر جهان دانست و عنوان کرد: با هدف معرفی هرچه بهتر این شاخه از گردشگری به گردشگران و توریستها، و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری ادبی پایتخت تورهای تخصصی با موضوع ادب و فرهنگ فارسی در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33546713 دفتر مدیریت بافت تاریخی تماس حاصل نمایید.

کد خبر 2371542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha