۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲

آرسن ونگر:

به عنوان یک تیم اصلا در سطح دورتموند نبودیم

به عنوان یک تیم اصلا در سطح دورتموند نبودیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال بعد از شکست تیمش مقابل دورتموند از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و به تیم میزبان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ونگر در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش مقابل دورتموند ضمن بیان مطلب فوق افزود: شب سختی برای ما بود اما به دورتموند تبریک می گویم، آنها بهتر از ما بودند. عملکرد آرسنال در این بازی ناامید کننده بود. در ابتدا دو فرصت خیلی خود داشتیم که گل اول بازی را به ثمر برسانیم و پیش بیفتیم اما این اتفاق نیفتاد و در ادامه به ضد حملات روی آوردیم.

وی در مورد گل‌هایی که آرسنال در این بازی دریافت کرد، افزود: ما در فاصله 80 متری دروازه مان توپ را از دست دادیم و در خط دفاع هم سه بازیکن ما مقابل یک بازیکن آنها قرار داشت اما باز هم گل خوردیم.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال اضافه کرد: فهمیدن اینکه چگونه این گل ها را دریافت کردیم کمی سخت است. دورتموند در خط هافبک بسیار قدرتمند بود، بسیار قوی تر از ما. به عنوان یک تیم ما اصلا در سطح آنها نبودیم.

دیدار تیم‌های آرسنال و دورتموند در هفته نخست دور رفت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در ورزشگاه زیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند با پیروزی 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

کد خبر 2372105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha