۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

معرفی لوازم‌التحریر با نقوش برنامه‌های كودك در «عصر خانواده»

معرفی لوازم‌التحریر با نقوش برنامه‌های كودك در «عصر خانواده»

«عصر خانواده» امروز چهارشنبه 26 شهریور با حضور مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو با موضوع معرفی لوازم التحریر ایرانی اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

محمدجواد عبدالرحمان تهیه کننده «عصر خانواده» درباره این موضوع به خبرنگار مهر گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و پوشش ایرانی اسلامی که از 19 تا 28 شهریور در مصلای امام خمینی(ره) تهران خواهد بود و حضور ناشران و مراکز تولیدکننده لوازم التحریر و نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی و همچنین پشتیبانی شبکه دو از این فعالان عرصه فرهنگی، از علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو دعوت کردیم تا مهمان این برنامه باشد و درباره پشتیبانی از مراکز نشر نوشت افزار ایرانی برای مخاطبان صحبت کنند.

وی افزود: حمایت مصرف‌کنندگان از این مراکز و تولیدکنندگان می‌تواند بازار ما را به سوی حمایت از عروسک‌ها در فرهنگ ایرانی هدایت کند.

این تهیه‌کننده یادآور شد: از دیگر مهمانان این برنامه، مرتضی برازنده نماینده معرفی بسته‌های آموزش زبان انگلیسی است تا با حضورش در این برنامه درباره زبان انگلیسی و لزوم دانستن این زبان به عنوان زبان بین المللی و آموزش سریع آن برای مخاطبان، مطالبی را عنوان کند.

«عصر خانواده» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که از این هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 روی آنتن شبکه زندگی می‌رود. اجرای برنامه امروز را رؤیاسادات حسینی و علیرضا عندلیب به عهده دارند.

کد خبر 2372294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha