۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴

حمید استیلی:

وضعیت مالکیت راه‌آهن مشخص نیست/ بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

وضعیت مالکیت راه‌آهن مشخص نیست/ بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران با بیان اینکه هنوز هم وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نشده است گفت: فردا مقابل پرسپولیس یک بازی سخت خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با بیان این مطلب افزود: فردا یک بازی بسیار مشکل را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. نفرات این تیم از خانواده پرسپولیس هستند چرا که درخشان سال ها در پرسپولیس بازی می کرده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز بسیاری دارند و همین باعث خواهد شد تا هواداران یک دیدار جذاب را تماشا کنند.

حمید استیلی درخصوص وضعیت مالکیت باشگاه پرسپولیس نیز گفت: هنوز این موضوع حل نشده است و ما همچنان به دنبال این هستیم که با تعامل این مشکل را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: حل نشدن این مسئله باعث شده تا از لحاظ روانی و مالی نیز دچار مشکل باشیم و امیدوارم هستم با حل شدن این موضوع بازیکنان ما بتوانند با شرایط بسیار خوب لیگ برتر را ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که محرومین و مصدومین راه آهن برای دیدار مقابل پرسپولیس چه کسانی هستند گفت: نورمحمدی و شیث رضایی و خالقی فر مصدومین ما هستند که نمی توانند در مقابل پرسپولیس بازی کنند.

سرمربی راه آهن خاطرنشان کرد: ما یک بازیکن خارجی نیز در چند روز گذشته جذب کرده ایم تا بتواند در طول فصل راه آهن را همراهی کند.

حمید استیلی در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس در حال حاضر با تعویض سرمربی چگونه است گفت: بعد از رفتن سرمربی سابق کادر جدید با تفکری نو پای به لیگ برتر گذاشته و ما تنها بازی با مسجد سلیمان این تیم را آنالیز کرده و با توجه به شناختی که از نقاط قوت و ضعف این تیم داریم در تلاش هستیم تا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را مقابل پرسپولیس ارائه دهیم.

حمید استیلی در پاسخ به این سوال که چرا از فرزند احمدرضا عابدزاده در دورن دروازه استفاده نمی کنید گفت: ما سه دروازه بان بسیار خوب داریم که بنا به تشخیص مربی دروازه بان هایمان در درون دروازه قرار می گیرند.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پسر احمدرضا عابدزاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر زمان که صلاح باشد از او نیز در ترکیب راه آهن استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 2372338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha