۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹

کریمی:

اعلام ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی/100 برنامه در استان اجرا می شود

اعلام ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی/100 برنامه در استان اجرا می شود

اراک- خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه روح الله ضمن اعلام ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ کشور دانست که باید ارزشها و دستاوردهای آن در جامعه نهادینه و به نسل جوان انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر چهارشنبه  جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز امنیت، آسایش کشور مدیون جانفشانی های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی داشتن ایمان، معنویت،توکل به خدا و روحیه شهادت طلبی را رمز پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع بیان کرد و افزود: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی عزیزانی است که به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند.

100 برنامه در استان اجرا می شود

وی با بیان اینکه امروز جنگ نابرابر و بدون سلاح های شیمیایی پیش روی ما است، گفت: وظیفه همه نهادینه کردن پیام های شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به قشر نوجوان و جوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در جامعه کنونی که دشمن با تمام توان و با استفاده از ابزار مجازی و جامعه جهانی جوانان را هدف گرفته تلاش و کوشش در جهت آگاهی و بصیرت افزایی این قشر آسیب پذیر بیش از گذشته احساس می شود.
 
سردار کریمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس 100 برنامه با همکاری دستگاه و نهادهای مختلف برگزار می شود، اضافه کرد: سپاه روح الله به طور مستقل و با همکاری نواحی 12 گانه در استان مرکزی طی هفته دفاع مقدس 40 برنامه را تدارک دیده است.
 
وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در عملیات بیت المقدس نقش بسزایی داشته و 300 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی عملیات بیت مقدس به مدت یک هفته از 31 شهریور تا 7 مهر از مهمترین برنامه های سپاه روح الله استان مرکزی در هفته دفاع مقدس است.
 
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: این نمایشگاه صبح ها پذیرای دانش آموزان بوده و عصرها از ساعت15 تا اذان مغرب برای بازدید عموم شهروندان دایر است.
سرداری کریمی تصریح کرد: نمایشگاه مذکور در محل نمایشگه دفاع مقدس جنب پادگان تیپ 71 روح الله استان مرکزی جاده مرزیجران-هزاوه برپا می شود.
 
وی همچنین به رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه نیز با حضور سپاه، ارتش، بسیج و ناجا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت صبح روز 31 شهریور ماه روبه روی مصلای اراک واقع در خیابان دانشگاه برگزار می شود.
 
یادواره 400 شهید اصناف در مرکز استان
 
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی غبار روبی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا با همکاری شهرداری و ورزش و جوانان، یادواره 400 شهید اصناف در مرکز استان، یادواره شهدای کارگزی در کارخانه آذر با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوایی سپاه و ویژه برنامه زن در دفاع مقدس را از جمله برنامه های سپاه روح الله استان مرکزی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
 
سردار کریمی از اعزام کاروان راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: 900 نفر در قالب کاروان های راهیان نور از 15 شهریور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام در حال اعزام هستند.
 
وی با اشاره به حضور اکیپ های چند نفره پزشکی و ویزیت در محل درمان اشاره کرد و افزود: راه اندازی بیمارستان صحرایی با حضور 200 پزشک متخصص و فوق تخصص از دیگر برنامه های این هفته سپاه روح الله استان مرکزی است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: صبحگاه مشترک، نور افشانی به مناسبت حصر آبادان، صبحگاه مشترک دانش آموزی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، شب شعر دفاع مقدس در مرکز استان توسط بسیج هنرمندان، سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس توسط سپاه روح الله استان مرکزی است.

کد خبر 2372467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha