۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸

پس از بازگشت از رقابتهاي جهاني؛

نخستين تمرين فرنگي كاران اردونشين برگزار شد

نخستين تمرين فرنگي كاران اردونشين برگزار شد

تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان كه شب گذشته با جام قهرماني رقابتهاي جهاني به تهران بازگشت،‌ عصر امروز با حضور در خانه كشتي نخستين تمرين خود براي حضور در بازيهاي آسيايي را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاليكه تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان به تازگي ميدان بزرگ و سخت رقابتهاي جهاني را پشت گذاشت و شب گذشته به تهران بازگشت،‌بدون از دست دادم زمان به خانه كشتي رفت تا مرحله جديد تمرينات آماده سازي براي حضور در بازيهاي آسيايي را آغاز كند. البته از تيم اعزامي به رقابتهاي جهاني،‌تنها چهار فرنگي كار در تركيب تيم اعزامي به بازيهاي آسيايي است و برخي از فرنگي كاران براي استراحتي كوتاه به مرخصي رفتند.

در همين راستا حسن بابك مدير فني تيم هاي ملي كشتي فرنگي و احد پازاج سرمربي تيم ملي عصر امروز چهارشنبه پيش از همه وارد سالن تمرين خانه كشتي شدند تا فرنگي كاران نخستين تمرين خود براي حضور در بازيهاي آسيايي را آغاز كنند.

در تمرين عصر امروز فرنگي كاران، تمرينات سبك و شادابي در دستور كار داشت تا اردونشينان ضمن ريكاوري و بازگشت به حالت اوليه،‌ رفته رفته طي روزهاي آتي، تمرينات جدي تري را براي بازيهاي آسيايي آغاز كنند و با آمادگي مطلوبي راهي كره جنوبي شوند.

حسن بابك در حاشيه نخستين تمرين فرنگي كاران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرصت زيادي تا بازيهاي آسيايي نداريم وتيم ملي بايد روز 4 مهرماه راهي كره جنوبي شود. آنچه مسلم است فرنگي كاران اعزامي بايد از هر نظر مهياي اين ميدان مهم و معتبر قاره اي باشند و نمي توان با تكيه بر قهرماني ارزشمند بچه ها در رقابتهاي جهاني به بازيهاي آسيايي رفت.

بشير باباجانزاده، حبيب اله اخلاقي،‌مهدي علياري،‌مجتبي كريم فر، داود اخباري،‌سعيد عبدولي و ديگر فرنگي كاران اردونشين عصر امروز زير نظر ناصر نوربخش،‌حميد باوفا و مهدي محمدي‌ مربيان تيم ملي و همچنين حسن رنگرز سرپرست تيم ملي تمرينات خود را برگزار كردند.

ضمن اينكه اميد نوروزي به دليل مصدوميت و با صلاحديد كادر فني در تمرينات امروز حضور نداشت و تنها به نظاره تمرين هم تیمی هایش پرداخت.

کد خبر 2372542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha