۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۵۲

درخشان پس از اولین پیروزی:

عملکرد نیمه اول پرسپولیس راضی کننده بود/ بازیکنانم از نظر بدنی مشکل دارند

عملکرد نیمه اول پرسپولیس راضی کننده بود/ بازیکنانم از نظر بدنی مشکل دارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب نخستین پیروزی‌اش با این تیم گفت: در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم بازیکنانم با مشکل بدنی مواجه شدند و افت کردند. وی تاکید کرد تعطیلات پیش روی لیگ برتر فرصتی طلایی را در اختیار او قرار می‌دهد که این ضعف پرسپولیس را هم برطرف کند و تیمش را با شرایط مطلوب‌تری به میدان بفرستد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از پیروزی 2 بر یک شامگاه امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس برابر راه آهن در هفته نهم لیگ برتر ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: همه خوب بودند و باید از بازیکنانم به خاطر این نمایش تشکر کنم. در نیمه اول بازیکنانم نمایش قابل قبولی را ارائه دادند اما در نیمه دوم به خاطر فشاری که روی بدنهای آنها آمد با مشکل مواجه شدند و همین امر باعث عقب نشینی پرسپولیس شد.

وی افزود: باید از هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه حضور پیدا کردند و در طول 90 دقیقه به حمایت از پرسپولیس پرداختند تشکر کنم. ضمن اینکه باید از بازیکنانم نیز به خاطر بازی خوبشان که منجر به کسب سه امتیاز این دیدار شد تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود پیروزی پرسپولیس بازیکنان این تیم هنوز کیفیت لازم را ندارند گفت: من هم این موضوع را قبول دارم چرا که بازیکنانم از نظر بدنی مشکل دارند. به همین خاطر قصد داریم در نیم فصل پنج تا شش بازیکن خوب و آماده را جذب کنیم تا دیگر چنین مشکلاتی را نداشته باشیم و اشکالات فنی خود را برطرف کنیم. قطعا تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

درخشان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا اعتراض سوشا مکانی به نیمکت نشینی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان دلیل بازی کردن او در دیدار برابر راه آهن بود گفت: ما یک تیم کامل هستیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم. ما دو دروازه بان خوب و آماده را در اختیار داریم که با هم رفیق هستند و مشکلی در این زمینه ندارند. فرقی هم نمی کند که کدام یک درون دروازه بایستند.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اعتراضش به عملکرد بازیکنان پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی این دیدار گفت: من فقط وظایف آنها را گوشزد می کردم و اعتراضی در کار نبود. بازیکنانم در این دیدار خوب کار کردند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

وی ادامه داد: ما فرذصت چند روزه ای را تا بازی بعدی در اختیار داریم که سعی می کنیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان را از نظر بدنی به سطح مطلوب تری برسانیم. تعطیلات پیش روی لیگ برتر به ما این فرصت طلایی را می دهد که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

درخشان در پایان پیرامون حضور علی فاطمی در زمین و تعویض او در دقایق پایانی گفت: فاطمی بازیکن جوانی است. عالیشاه خسته بود و من او را جایگزین امید کردم اما جو بازی فاطمی را گرفته بود و به خوبی نمی توانست در کارهای تاکتیکی شرکت کند. او همکاری مناسبی با حمید علی عسگر نداشت و همین مسئله باعث شد تیم حریف چند فرصت گلزنی را بدست بیارود. شرایط بازی طوری بود که نمی توانستیم ریسک کنیم به همین خاطر او را بیرون کشیدیم.

کد خبر 2372937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha