۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۵۹

استیلی پس از باخت به پرسپولیس:

خط دفاعی نقطه ضعف راه آهن است/ باید چند بازیکن خارجی جذب کنیم

خط دفاعی نقطه ضعف راه آهن است/ باید چند بازیکن خارجی جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما در خط دفاعی ضعف هایی دارد که باید با جذب چند بازیکن این ضعف را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پس از شکست 2 بر 1 شامگاه امروز پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: تیم ما در خط دفاعی ضعف دارد و باید در نیم فصل با جذب چند مدافع خارجی این مشکل را برطرف کنیم. ما در نیمه اول به خاطر اشتباهات فردی دو گل خوردیم و هر چند موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها به درستی استفاده کنیم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تبریک به مربیان جدید این تیم گفت: باید به بازیکنان خودم هم تبریک بگویم که برابر تیم بزرگی مثل پرسپولیس به بازی برگشتند و در نیمه دوم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. ما جوانان خوبی داریم که امیدوارم بتوانیم فوتبالیست های بزرگی را به لیگ معرفی کنیم.

وی افزود: پرسپولیس از معدود موقعیت هایی که داشت که گل رسید و توانست از نقطه ضعف تیم ما به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: قصد داشتم در اوایل نیمه اول و بعد از دریافت دو گل از امین منوچهری در خط دفاعی استفاده کنم. با این حال ما بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده این نقاط ضعف را برطرف کنیم و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

حمید استیلی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم شما خوب بازی می کند اما می بازد گفت: ما خوب بازی می کنیم اما از جاهایی ضربه می خوردیم که بازیکن تخصصی در آن پست نداریم. ما به مدافعانی با تجربه نیاز داریم که بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم.

کد خبر 2372938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha