۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۹

دراگان اسکوچیچ؛

با بردن استقلال به آرامش رسیدیم/ وقت کشی در شخصیت من و بازیکنانم نیست

با بردن استقلال به آرامش رسیدیم/ وقت کشی در شخصیت من و بازیکنانم نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از کسب 3 امتیاز دیدار با استقلال گفت: با برد در بازی قبل و رسیدن به پیروزی در این بازی، آرامش را به تیم فولاد برگرداندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: از گرفتن این سه امتیاز راضی هستم و به بازیکنان خودم تبریک می‌‌گویم.

وی افزود: از نحوه بازی تیم فولاد در نیمه اول راضی نبودم و احساس کردم بازیکنانم زیاد در زمین به نفرات استقلال احترام می‌گذارند. در نیمه دوم تغییرات زیادی انجام دادیم و حملاتی را روی دروازه حریف صورت دادیم، هرچند برای‌مان مخاطره انگیز بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه استقلال از نظر بازی هوایی برتری داشت، تاکید کرد: این موضوع یک مقدار مشکل بود که روی این برتری موفق باشیم. ما دو بازی نتوانستیم امتیاز بگیریم، با دو برد پیاپی در لیگ، آرامش را به تیم برگرداندیم. هرچند به نقاط ضعف تیم خودمان اطلاع داریم و در آینده باید در جهت رفع آنها گام برداریم.

وی در مورد اینکه بازی آنقدر جذابیت نداشت که کارلوس کی‌روش در جایگاه ویژه خمیازه کشید، اضافه کرد: نمی‌توانم در مورد وضعیت فیزیولوژیک آقای کی‌روش کنم، شاید ساعت 21 شده بود که ایشان خواب‌شان می‌آمد. از نظر من، این مسابقه برای هواداران بازی بسیار چشم نوازی بود.

اسکوچیچ در مورد وقت تلف کردن بازیکنانش در دقایق پایانی این بازی گفت: این نه شخصیت من است و نه بازیکنانم، به هرحال این دید شماست. من از بازیکنانم چنین حرکتی را هیچوقت تقاضا نمی‌کنم. بیشتر از هرچیز دوست دارم بازیکنانم زود از زمین بلند شده و به بازی ادامه دهند. این موضوع بیشتر ذهن من را خراب می‌کند، نه هوادارا استقلال.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر برابر تیم استقلال به پیروزی یک بر صفر دست یافت، مسابقه‌ای که در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

کد خبر 2373252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha